• Hestia

Nagon som är sugen pa Malmöträff?

Hej!
    Jag rullar gärna igang en Malmöträff, om nagon har lust att komma!
    Vi pratade om det pa chatten precis, och tyckte det skulle vara roligt!
    Spelar ingen roll vilket ar ni gifter er, eller om ni redan är gifta, tycker jag - hänger ni pa BT är ni kvalificerade!! :)

• Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?
  • Hestia

Hm, det enda jag vet är att det far bli i maj eller senare! Kollar upp och aterkommer om dag! Vilken veckodag passar alla bäst??

• Hestia

Lotta, knäppis, du kan ju vara med efter att du gift dig ocksa! Da blir du jättepopulär bland oss som inte gift oss! :D

• Hestia

Gud vad kul att sa manga vill!
    Jag tänkte vi kunde vara hemma hos mig (i Slottsstaden), om ingen har nagot emot det! Visserligen har vi en kompis inneboende just nu, men vi skall nog fa plats! :)

Jag tänkte att vi antingen kan ta det en torsdageftermiddag, den 15 maj, eller en lördag, den 17 maj. Vilket vill ni?
    Jag fixar pastasallad eller nagot sadant och bjuder pa, sedan kan väl alla ta med sig vad ni vill; inbjudningar, foton, tidningar (fast jag har en massa), och sa!

än sa länge har jag dessa pa listan:
    ullis_p
    hjärtat73 (har mailadress)
    Bina (har mailadress)
    Fia 7/6-2003 (har mailadress)
    Lotta
    cicelly
    Lillpaddan (har mailadress)
    Kirki
    vicki (har mailadress)
    Fiddeli
    Katarina II
    Fru Kirta (har mailadress)

Ni vars mailadress jag inte har, kan ni lägga ut den, eller maila mig pa brud_hestia@yahoo.se
    Och sa far alla berätta om ni tycker det är trevligast med en torsdag eller lördag! Torsdag är bra för att inte sa manga har annat inplanerat, men det blir kanske lite lite tid. Lördag är bra för att vi har sa mycket tid som vi vill pa oss, men ni kanske vill vara med era familjer pa helgen?

• Hestia

vicki - Vi kan väl börja vid tre-tiden? Vin är alltid välkommet! :)

• Hestia

Kirta - Det är bara komma när du slutat jobba!
    charmtroll - Klart det gar bra!! Välkommen!!

VIKTIGT!!! Jag har KATTER!! Vet att vicki är allergisk, är det fler som är det?? Jag tror jag kan fixa en annan lokal om fler är allergiska!

• Hestia

Fina - Skall höra med sambon om vi kan lana en lokal som han kanske kan fixa, sa slipper vi katterna! :)

Jema - spelar absolut ingen roll!!!
    Fast dumma dig som fyller ar! ;)

• Hestia

cicelly och Katarina II - nu har jag era mailadresser ocksa

• Hestia

Hej allihop!
    Gud vad kul att sa manga vill!!

Hitills har jag 17 stycken pa listan, varav tre tyvärr inte kan lördagen den 17:e! Vi skulle kunna säga nagot annat datum, men jag är rädd att alla inte kommer kunna nagot datum - vad säger ni??

Kirki och Fiddeli - Jag saknar era mailadresser!!

Jag är nog den som känner flest, vilket är 3 av 17. Bina och jag "känner" varandra genom hennes bror, Kirta och jag har fikat och kollat klänningar (som hon sade ovan), och Lillpaddan och jag har träffats en gang i ett annat sammanhang. Sedan vet man ju inte vilka resten är...

Jag hoppas att alla tycker det skall bli roligt, även om man inte känner nagon, alla har vi ju bröllop gemensamt, i nagon form!

Jag skall höra med sambon senare ikväll om lokal, även om vi blir 15 (inkl mig) sa blir det nog rörigt i var lägenhet! :)

Sa, tre kan ej den 17:e - skall vi kolla nagot annat datum?

Mailar till er när det kommer lite närmare, sa kan vi ju bestämma lite närmare om mat och grejer att ta med och sa!

Nya far gärna anmäla sig fortfarande!!!

Kram pa allihop!!

• Hestia

Ok, vi kollar sa här istället! Det kanske tar en tid för alla att svara, men vi har ju en manad pa oss!

Kan du komma pa en BT-träff den
    10 maj?
    17 maj?
    24 maj?

Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?