• Hestia

Nagon som är sugen pa Malmöträff?

Jag hade nog tänkt att vi kunde börja pa eftermiddagen, vid typ tre, sa att folk som gör annat pa kvällen skall kunna komma en stund ocksa!

Hitills:
    10 maj: 7 st kan (av 7)
    17 maj: 6 st kan (av 7)
    24 maj: 4 st kan (av 7) - tycker nästan vi skippar det datumet - alla vill väl se eurovisionsschlagerfestivalen? :)

Keep 'em coming!!

• Hestia

fästmön - föreslog an vardagskväll först, men det verkade som de flesta ville ha en helg. Kanske en söndag da? Men jag tror att vilken dag vi än väljer, sa finns det nagon som inte kan! Tyvärr!!
    Har ingen koll pa helgdagarna, är nagot av dautmen nära en helg? Kristi Himmelfärd borde kanske ligga där nagonstans?

Hitills:
    10 maj: 12 st kan (av 15)
    17 maj: 13 st kan (av 15)
    24 maj: 10 st kan (av 15)

Vad säger ni, skall vi försöka en vardagskväll, eller är 13/15 ok?

• Hestia

Ok, vi ser hur manga som kan pa söndagarna da! :)

11 maj?
    18 maj?
    25 maj?

• Hestia

OJOJ... :)
    Själv kan jag inte onsdagar, men jag behöver ju inte vara med (fast det blir lite lättare sa... ;))

Ok, kan ni göra sa att ni mailar mig (pa brud_hestia) med ALLA dagar ni kan i maj?? (Det är ok att skriva "kan alla dagar utom torsdagar" sa kollar jag upp datum!)
    Sedan tar vi helt enkelt det datum som flest kan! OK!?

(Tack Bina för förslaget, detta kommer ta evigheter annars!)

Börjar kolla min mailbox nu!!! :D

• Hestia

Nu har jag MAILAT alla vars adresser jag har!!
    Har ni inte fatt nagot mail behöver jag er MAILADRESS!!
    (Skriker inte, ser bara till att alla far upp ögonen för meddelandet... ;))

Pa min lista av folk som är intresserade av att komma har jag:
    ullis_p
    hjärtat73
    Bina
    Fina 7/6-2003
    Lotta
    cicelly
    Lillpaddan
    Kirki
    vicki (har inte din mailadress pa min webmail, sa du har inte fatt nagot mail heller!)
    Fiddeli
    KatarinaII
    Fru Kirta
    charmtroll
    Jema
    MalinP
    fästmön
    cherlindea
    trollis
    stina 3/5

20 pers inklusive mig - fantastiskt!
    Vill än en gang säga att ALLA som hänger pa BT är välkomna, oavsett om ni bara drömmer om att gifta er, eller om ni redan är gifta!! Storlek eller utseende spelar inte heller nagon roll!! (Jag själv har en tendens att tro att alla är supersnygga och jätteintelligenta och drar mig ur i sista stund ibland - känn inte sa!!)

• Hestia

Hejhej!
    Dumma mig, glömde att lägga ut min adress igen!
    Den är: brud_hestia@yahoo.se

Hitlls har jag fatt in 14 svar, sa fortsätt skicka, sa kan vi bestämma datum denna vecka!

En löjlig detalj kanske, men det skulle vara bra om alla som mailar skriver sitt BT-namn ocksa, sa jag kan pricka av er fran listan! :)

Vad kul att ni tycker det skall bli kul!!!

• Hestia

Kirki - Ok, da har jag kryssat av dig!!

• Hestia

Hej!
    Har fatt svar fran de flesta nu, alla är jättesnabba!!

Saknar fortfarande svar fran:
    Fiddeli
    Jema
    MalinP
    fästmön

Maila mig pa brud_hestia@yahoo.se , är ni snälla! :)

• Hestia

Hej allihop!
    Jag har fatt en hel massa mail, och just nu är vi 26 stycken som är intresserade!! Jätteroligt!!!

Det lutar at den 18 maj, Fina är den enda som vet säkert att hon inte kan den dagen (jätteledsen Fina!!!!)

Mailar ut info om det, men har fortfarande inte allas mailadresser sa lägger ut infon här ocksa! (Fast datumet är det enda jag har just nu!) ;)

• Hestia

Nu har jag mailat ut till alla!
    Har ni inte fatt mitt mail sa maila mig! :)

Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?