• Hestia

Nagon som är sugen pa Malmöträff?

Hej allihop!
    Kriki och Jema - har mailat er!
    Lundia - skall kolla upp dig! :)

Ni andra som ej fatt mail - maila mig pa brud_hestia@yahoo.se med er adress, sa far ni mail!

Hitills är vi ca 16 stycken som tackat ja (och Fina kan komma lite grann, jätteroligt!!). Aterkommer bade här och via mail när mer är bestämt!

• Hestia

Lundia - av nagon anledning hade du inte kommit med pa listan, men nu är du med, sa jag har mailat dig!

ullis_p - har noterat att du kommer!
    BRöllopstidningar är mycket välkomna! Annars kan det ju vara kul att ha med annat som har med bröllopet att göra, men mailar ut om mer detaljer sa fort jag far nagon ordning pa allt!

• Hestia

trollis - skriver upp att du kan! Kanhända att du ocksa fallit ur listan, skall kolla!

• Hestia

hjärtat73 - Ni är mer än välkomna!!! Ni är ju de som kan fa mest tips egentligen, om t.ex. fotografer, och tips om festlokaler och klänningsaffärer och sa! Och jag vill t.ex. ha feedback pa min a prototyper pa inbjudningskort, och jag lovar att du räknas lika mycket i dessa asikter även om du inte gifter dig än pa ett par ar!

Vi började planera vart bröllop ca tva ar i förväg, och jag fick en massa "skäll" för det här pa BT, sa jag förstar helt klart hur du känner det, men vill absolut inte att du känner sa!!
    Kram pa dig! (Och pa Jema och pa alla andra som kommer gifta sig, fast inte riktigt än!)

• Hestia

Hej pa er allihop!
    Jag har precis mailat ut lite mer info!
    är det nagon som inte fatt mail sa säg till!!

• Hestia

Lundia - Mysko!! Jag skickade till dig, men har skickat igen!

• Hestia

Hej Gabbi!
    Vi som bor i Malmöområdet tänkte träffas den 18 maj, vid ett-tiden, och snacka bröllop utan att någon himlar med ögonen! :)
    Kan du komma den 18 maj så maila mig på brud_hestia@yahoo.se, så mailar jag mer info till dig!

Välkommen!

• Hestia

Fru Krita - Tänkte maila ut lite mer om sådant i början av nästa vecka, då jag kommit lite mer i ordning efter flytten!

• Hestia

Hehe, fru Kirta menade jag ju, inte fru Krita! Sorry!

• Hestia

HEJ IGEN TJEJER!!!

SISTA anmälningsdag blir på onsdag!!!
    Efter det kommer jag maila ut en lista på vad ni skall ha med er - jag tror det blir rättvisast om jag skriver en lista på saker att ta med (i matväg och så), och lottar vem somskall ta med vad, och sedan får ni byta sinsemellan om ni vill! Annars blir det lite krångligt med att anmäla sig, och folk vill göra samma sak, eller kan göra lite vad som, och så!

Nå!
    De som hitills anmält sig är dessa:
    FATTAS ert namn, så maila mig på brud_hestia@yahoo.se!!

hjärtat_73
    cherlindea
    Koala
    Lotta
    Fina (före 17 på kvällen)
    cicelly
    MalinP
    vicki
    Katarina II
    Juli - 03
    charmtroll
    cecilia2
    Hestia
    Fru Kirta
    Corre
    Kirki
    Lillpaddan
    Fiffi
    Bina med kompis
    ullis_p
    Lundia
    Gabbi77 med kompis
    Shelley
    Thesi med kompis

27 stycken, inte illa!!!

• Hestia

ullis_p - Japp! Mailar ut mer info i kväll!!

• Hestia

Nu har jag mailat ut detaljerad info om allting till de som skall med!
    Maila mig om ni har några problem!

Oj, vad kul det skall bli!!!!

Kram Hestia

Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?