Inlägg från: engel79 |Visa alla inlägg
  • engel79

080808 igen

Hos mig finns inte så många uppdateringar o jag börjar få PANIK! har precis haft födelsedagar här med så tiden har bara försvunnit. Vi har varit o kollat lite vigselringar men ack så besviken jag blev. Efter att kollat de tre butiker som fins i stan här så hittar jag en som känns ok men inte mer. Vad sjutton ska man göra? Vill ju gärna prova o se så den känns rätt innan man beställer på nätet. Får väl bege mig till ngn annan stad o kolla. Mkt mer har som sagt var inte hänt men känner att man måste lägga på ett kol nu!!!
    Hur har det gått för dig då?

• engel79

Vad har vi gjort?

Bokat kyrka
    Bokat festlokal
    Klänningen är köpt
    Catering nästan besämd
    Gästlistan klar
    Faster ska sy näbbklänning till vår dotter
    ...
    Där tar det nog slut:-S
    Får nog lägga på ett kol nu efter helgerna igen

• engel79

Funderar nu på att skippa catering för ett billigare o nästan bättre alternativ maten sett. Kollade på ica här och de har helt underbara brickor med mkt god mat. Ska kolla upp detta om de kan fixa till så pass många personer samt kanske kan få det utkört. Ska ju ha som en buffe tänkte vi samt en tårta till efterätt.
    inbjudningarna ska påbörjas närmsata dagarna oxå, så nu börjar det hända lite igen

• engel79

Sommarbrud 08 skrev 2008-01-09 21:50:04 följande:

Vi har ju vetat ett tag att vi ska gifta oss 080808 men ändå inte kommit så långt i planeringen. Men jag tror vi hinner gifta oss ändå. Kyrkan är bokad och klar och det är ju bra. Vad gäller festlokalen så har vi dessvärre inte hittat nått... Vad betalar ni andra? Jag vet inte vad man kan färvänta sig för priser eller vad som är dyrt/billigt... finns det någon som kan guida mig lite??
    Känns som vi inte heller kommer nånstans. Vi kikade lite på panduro och ska väl beställa till inbjudningskorten. Vet ungefär hur vi har tänkt oss men kommer ju aldrig till skott och beställa Jaja, det är väl bara o försöka köra på. Känns som så mkt att man inte vet i vilken ände man ska börja...
    Vad det gäller lokalen. Jag bor i en liten stad och vi ska hyra en hembygdsgård med stora vackra grönområde runt mkring. Vi betalar 1500 :- för ett dygn och då städar dom oxå lokalen åt oss.
Svar på tråden 080808 igen