Tips till en rolig möhippa
Min möhippa var typ bästa dagen hittills
Jag trodde jag skulle käka lunch med en kompis på stan,vi möttes och jag gick för att ta ett bord inne på lunchrestaurangen och sedan blir det svart! ALLA vänner runt omkring mig skrattar och jag fattar vad som är på g. Så att bli ordentligt överraskad är viktigt tycker jag,man ska inte ha en aning,jag jobbade egentligen dagen efter,men de hade fixat ledigt i smyg förstås
Jag blev utklädd till bonde och ALLA andra var också utklädd till skitiga bönder med mustacher,stövlar, rutiga skjortor,kepor mm. Kändes kul att alla var utklädda,då kände jag mig inte lika utpekad.
Vi är ju ett rätt galet och livligt gäng så vi va på en bondgård och mjölkade kossor och sen hade vi krig med råa ägg,chokladpudding mm. GALET. Champagne och jordgubbar. Sen spelade vi paintball. Vi duschade,bastade,käkade middag på ett ställe och drog sen upp volymen och festade natten lång ute på stan. SKITKUL.!
Så mina tips:
paintball
poledance
spela in en låt
brottas i sumodräkter
go-cart
åka lufballong
SPA
Göra sushi
Hästridning
Beror som sagt på hur brudan är som. Jag och mina tjejer gillar fart och fläkt,skämma ut oss lite och parta på ordentligt. Men alla gillar ju inte det