Inlägg från: Gotland08 |Visa alla inlägg
  • Gotland08

idolfinal ikväll...

also, Marie...katastrof! Hur kan man bestämma en lång vit klänning på henne.

Amanda är cool och så häftig, kommer gå hur långt som helst.
    Marie sjunger bättre än någon annan svensk sångerska och kanske även de flesta utlänska.

Jag kan se båda som vinnare. Gillar dem båda två! Gillade Daniel också men varför...varför ska han ha den där kaptensbindeln HELA tiden. Även ikväll! Lite nördfaktor!!!

• Gotland08

När jag skrev Marie...katastrof! Menade jag hennes kläder och inte hennes framträdanden. Hon är verkligen duktig.

• Gotland08

Amanda har redan karriären redan klar. Marie behöver vinsten så jag röstar på Marie

• Gotland08

Marie är en kanonsångerska men det var idolDaniel som vann första säsongen också... Tyvärr blev plattan inte en så stor hit.

Marie är kanon men allt hänger på vilka hon omger sig med om hon inte är en jävel på att skriva musik som är outstanding...men någonstans tror jag inte riktigt på det. Därför behöver Marie den här vinsten=skivkontrakt. Att knäcka i sång är inte allt, inte ens förrätten! Att ha en egen stil=succé och det är Amanda. Hon kommer att bli en megastjärna, om hon vill, hur det än går ikväll.

• Gotland08

BarbaBruden, om du läst mina tidigare inlägg kan du se att jag gillar båda två, på två helt olika sätt. Eftersom bara en kan vinna röstar jag på Marie för att hon behöver det mest. Annars kan jag inte välja. Gillar båda! Är det ett problem?

• Gotland08

Måste man gilla en och inte den andra? Går inte att jämföra dem, de är suveräna båda två på sina egna sätt. Häftigt med en final med två så starka tjejer, tycker jag!

• Gotland08

Tänk att man kan tycka så olika om vad som är bra och inte bra I min värld är Amanda bara klockren, så bra! men visst jag förstår...jag personligen klarar inte av Carola även om en av mina kompisar avgudar henne.

Svar på tråden idolfinal ikväll...