öviksbrudar!! hohooo
men titta! jag sökte på övik men hittade inte er då!
Hej hej!
Ja jag har ju inte den JÄTTE stora turen att veta då jags ka gifta mig men jag planerar och drömmer glatt ändå!
Samlar på mig MASSA bra tips!
men titta! jag sökte på övik men hittade inte er då!
Hej hej!
Ja jag har ju inte den JÄTTE stora turen att veta då jags ka gifta mig men jag planerar och drömmer glatt ändå!
Samlar på mig MASSA bra tips!
jag har Aldrig blivit besviken på lenas,fast ajg är kanske partisk.
Mari är ju jätte duktig! Hon har ju även varit tjänsteledig och gått make up utb i sthlm!
Diana har jag oxå hört bara gott om, resten vet jag inte riktigt..
men det ingår väl provuppsättning och prov smink? då får ni ju en käsnla!
jag ahr själv inte klippt mig hos Lady Di!
Så egentligen ska ag kanske inte säga nåt!
Så...
Men Som Sagt Mari är mycket duktig!
Men jag tänkte på det...att de alltid gör samma frisyrer - lätatst är väl om man tar med en bild på vad man sett så får de göra den typen?
från början hade jag jämt med en bild till mari och var skit nöjd nu känner hon mig så väl så nu klipper hon alltid på eget bevåg..
men om jag ska rekomendera nån annan salong...hmm..stylisterna i domsjö har jag hröt bra om men inte provat själv..
jamen hörrni, vart ska ni hålla era fester?
och hur många är ni?
vi kommer emst troigt att ebhöva en hyffsad stor lokal...
nån som vet nåt om Gnistan?
hur mycket det tar i hyra? får man ah emd egen mat/alkohol osv?
annars nåt tips på en lokal som tar drygt 100...typ 120 kanske!
alltså jag vet ju en GRYYYYM kille som enligt mig har underbar röst.
Han sjunger bla i mammas salonger : fredrik forsberg heter han..skulle kunna tänka mig att han skulle göra den skit bra med sin "hesa" röst...
sen hmm...har inte nummret men Patrik Forslund som selar i Pink hink och många andra band har typ "företag" där han kan hyra ut band...kanske han vet av nån kille som passar?
Brud 080808 skrev 2008-01-23 08:57:23 följande:
måste ju tipsa om laila sandström som fotograf!
Tycker hon är super duktig!
Hemsida: studiosandstrom.se
hoppas det är rätt adress!
Gilalr hennes mer"moderna" kort eller hur amn beskriver!
vilken skillnad pris ändå!!!
7 kr biten - blir ju en del om amn är ett gäng!
100 pers = 700 kr...de lägger man ju gärna på annat kanske!
ni som ska ta kuvert avgift...enf råga. hur mycket tar ni per pers?
och tar ni även bet för barn?
vad ingår då?
nyfiken i en strut men man måste ju kolla alla vägar OM det nånsin kommer bli av!
hahaha är ju bara måttligt avunfdsjuka på er eftersom ajg intee ns är förlovad!*rackarns*
den dagen jag gifter mig ska jag inte ha traditionell musik såsom ingång/utgångs orgelsmusik så jag tycker helt klart1 blir ju jäkligt pampigt - nothing else matter är ju fin text!
Brud 080808 skrev 2008-02-15 14:55:54 följande:
hahahahaha UNDERBARt!!!
Ja det rä bara att vänta...det positiva är ju att då det väl är dax så har jag allt planerat i princip!
Peder och jag är ute efter samma "upplägg" men han är ingemn vidare planerings människa å jag rä tcvärtom och tar GÄÖÄÄRNA på mig det!
Så nu sitter man här4 å drömmer och tar del av alals ideer får veta vad som funakde bäst/sämst osv!
Det enda jag evt är att vi inte kommer ha ett Super duper tarditionellt bröllop...vill ha fest roligt avslappnat..!
kom på vad han hette: fotografen alltså
Andreas st äh va klåååen!!!!
kolla blocket - Andreas Lundin! Super kille!