öviksbrudar!! hohooo
vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*
vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*
kul ni har hunnit en hel del
jag/vi har bara bokat kyrka och festlokal och jag har köpt skor och en tiara men jag funderar fortfarande på om jag ska boka en frissa eller om jag ska fråga sambons svägerska.
jag vill inte att hon ska känna sig tvingad för om jag frågar ställer hon antagligen upp men jag vill som sagt inte att hon ska känna sig tvingad men vi funderade på om dom skulle uppskatta att få känna sig lite delaktiga, dom har alltid hållit av sambon lite extra men dom bort långt bort och vi träffas inte så ofta
men mycket av det vi funderar på kan vi inte undersöka så bra innan det är officiellt.
Hon har en hemsida: www.angelinas .se
Visserligen lite dyra grejer, men vad gör man när man bara har sett drömklänningen, då finns det ingen annan. Sen så hade hon rea på den så jag fick den 3000kr billigare.
www.bridaloutlet.se/ har ju bra priser
och sedan kan du ju beställa direkt från kina själv.
jag har fått en sömmerska i stan att sy min...hon tar 1200 ca o så belv det 2500 för tyget..o då får jag den som jag vill ha den
miapias: det var ju ett jättebra pris för att få en klänning uppsydd.jag trodde att det skulle vara mkt dyrare.
min tiara kom föressten idag och den är såååå söt den finns i galleriet
skit också! beställde inbjudningskort igår kväll och inatt nån gång vaknade jag till med ett ryck och kom på att det kanske hade varit bra att skriva vilka det är ifrån också *harkel*
ja jäklar vad folk skulle undra annars ha,ha
och nu krånglar mailen så jag kan inte skicka mejl om det nåja i värsta fall får jag väl skriva dit våra namn för hand och låtsas som om det var meningen hela tiden..
nu bär det dock iväg till birsta inte till ikea denna gång men PANDURO here i come och det märks att jag börjar blir gammal för jag ser framemot att gå på ica maxi
hoppas ni andra får en bra helg
Tack för era tips om webbsidorna!