öviksbrudar!! hohooo
vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*
vart är alla? finns det nån ny tråd jag missat..känns lite ensamt här nu *s*
det var en äldre kvinna med gråa slingor i en bobbad pagé.
jag fick hjälp av den unga tjejn idag och tyckte hon var jättehjälpsam fanns dock inte så många klänningar som passade min stil och ingen alls i rätt stl vilket var lite trist..hon ville gärna att jag skulle ebstämam mig på en gång också men jag fick i alal fall betänketid över helgen
jag berättade att jag köpt en klänning och sen ändrat mig och nu försökte sälja den och köpa en ny, då förolämpade hon mig och sa:
"Asså, jag förstår vad det är för människor som köper en klänning och sen ångras sig. Har man köpt en så har man ju bestämmt sig."
Jag tycker inte om att bli förolämpad och jag gav ju henne en chans att sälja en klänning, men efter en sån kommentar är jag ju inte intresserad av att köpa något från henne.
Själv är jag på jakt efter en Agnes Elizabeth 1947 eller liknande. Men det är svårt inte många som har Agnes och inte just den modellen.
jaha ja ja det var ju verkligen en trist kommentar...
hur ser en sådan ut?
Karga
Har hört att den äldre är lite sur. Men jag fick den unga
Fast sambon tyckte jag såg fyrkantig ut i halterneck så nu vet jag inte hur jag ska göra längre
tittar dessutom igen och shit jag ser ju ut som värsta smurfen...tyckte inte jag såg så fasligt kort ut när jag tittade i spegeln men på fotot ser jag ju inte klok ut