öviksbrudar!! hohooo
Karga
Har hört att den äldre är lite sur. Men jag fick den unga
Men jag kommer nog göra som du, köopa. Hittade liknande klänningar på tradera för 1500 billigare!
Karga
Har hört att den äldre är lite sur. Men jag fick den unga
vi har också ev. fixat fotograf, har en släkting (typ) som kände en, så v i får se.. Beror på hur mkt det kostar vill säga.
grabbarna, tack vilken bra idee! Jag visste att jag skulel köpa en sådan men har inte brjat kolla ännu och den var ju billig!
Nu har jag också köpt den
grabbarna
usch vad jobbigt. vi tog bort våra katter i september och jag saknar dom fortfarande.
I dag kom gästboken, och jag är faktiskt riktigt nöjd, och helst till det priset!
Nu har vi äntligen fått tillbaka internet efter att ha vart utani nästan en vecka.
I kväll får jag nog hem ringen Och har typ bestämt mig för klänning också. Och snart så blir nog lokal bokad (blev lite ändring efer att vi skickat korten)
Så nu går det framåt. Och sen när klänningen är beställd (hoppas att jag hinner gå ner mkt) så ska jag nog köpa slöja.
Vet någon vars man kan köpa en billig fin krona/tiara?
i morgon får jag hem ringen och nu har jag lagt ett bud på en bröllopsklänning!
Budet går ut om 2 veckor så om förhoppningvis så kommer jag kuynna lägga ut en bild om 2 månader ungefär
Ja visst är det tråkigt att så få hör av sig?!
The bumblebee
Heter du samma på FL?
Ja vi träffades på en sjalträff en gång. Det var ett fruktansvärt väder ute och Frej var rätt så liten då
The Bumblebee skrev 2008-03-06 09:51:13 följande:
oj blev konstigt det där
Fick hem ringen i fredags Ska bli så roligt att få ha den på mig sen!
Och klänning,slöja är beställd. tiara är påväg.
Plats för festen håller på att bokas om.
Präst ska fixas i dag hoppas jag
Tårtan är inte bestämtm 100 men nästan. Ska nog höra om man kan få komma in och provsmaka Vet ni om man kan det på lundbergs?
Har även fixat gsätbok (som det skrev som tidigare) och brudparet som ska vara på¨tårtan.
Nej nu ska stor killen (2 år) se Bilar och den lilla ( 5 månader snart) vill ha mat
I dag firar jag och min blivande make (tänk att man fick skriva det tillslut! ) 9 år tillsammans.
Herregud vad tiden har gått fort!