öviksbrudar!! hohooo
fick du den unga tjejen eller den lite äldre kvinnan
fick du den unga tjejen eller den lite äldre kvinnan
jag fick hjälp av den unga tjejn idag och tyckte hon var jättehjälpsam fanns dock inte så många klänningar som passade min stil och ingen alls i rätt stl vilket var lite trist..hon ville gärna att jag skulle ebstämam mig på en gång också men jag fick i alal fall betänketid över helgen
jaha ja ja det var ju verkligen en trist kommentar...
hur ser en sådan ut?
Fast sambon tyckte jag såg fyrkantig ut i halterneck så nu vet jag inte hur jag ska göra längre
tittar dessutom igen och shit jag ser ju ut som värsta smurfen...tyckte inte jag såg så fasligt kort ut när jag tittade i spegeln men på fotot ser jag ju inte klok ut
nej det fanns ingen alls i min stl alla hon hade inne var för stora provade även en halterneck till men brydde mig aldrig om att ta kort iom att den satt sämre än denna
had varit kul att prova nån som satt riktigt bra
The Bumblebee skrev 2008-02-21 18:42:36 följande:
klart du får
låter läckert!
tack för erbjudandet men jag har tagit chansen och pratat med lillsessan som jag funderat på hela tiden och bestämt mig för att låta henne göra klänningen. jag var ju eg mest ute efter modellen i vilket fall även om jag blev lite besviken på utbudet.. Ända sedan jag såg milly klänning har jag inte kunnat få ut den ut huvudet och ingen annan kommer duga så jag tar chansen och beställer den fast utan släp och med halterneck istället.
The Bumblebee skrev 2008-02-21 19:42:32 följande: