Skaka fram en midja?!
Har tittat på tv shops reklam för Abtronic och Vibratone och
är nyfiken på om någon köpt något av dessa redskap och hurvida
ni blivit nöjda????
Har tittat på tv shops reklam för Abtronic och Vibratone och
är nyfiken på om någon köpt något av dessa redskap och hurvida
ni blivit nöjda????
Ytterst tveksamt till dessa produkter. Visst kanske det ger ett visst mätbart reslutat, men man skall ju inte tror att man blir smal som testpersonerna.
hmmmm... man ska nog läsa det finstilta väldigt noga när det gäller såna produkter;
"resultat kan endast garanteras ihop med nyttig kosthållning och regelbunden motion enligt följande krav och instruktioner..."
översättning: resultatet ska egentligen komma av att användaren börjar äta nyttigare och motionera ett antal gånger i veckan! Produkten i sig gör ingen skillnad!
Haha, trams-grejer!
Däremot har jag precis köpt en träningsvideo med carmen electra, inte den där hon strippar, utan en där hon dansar aerobics m.m. = skitkul!!
Rolig rubrik, tycker jag (Skaka fram en midja)
Trams, trams, trams!!! Sluta tro på sånt som säljs på TV-shop!
Vibrationsplattor (proffsplattor) används av exempelvis elitidrottare. Dom används dock inte istället för träning eller bra kost utan för att öka muskelkontrollen/kontakten med musklerna. För det är vad vibrationsplattor är till för, inte för att ersätta träning eller bra kost.
Och om vi pratar om sådana bälten och liknande som får musklerna att spänna sig genom "elekriska" stötar så är det jätte bra för att stimulera musklerna, tex om man är öm eller har värk.. Men att ersätta träningen, ge fina muskler och viktnedgång.. *asg* Jaja..
Gick inte flera personer som har varit med i sånna reklamer där de säger "titta på mig jag gick ner 20 kg, genom den här vibratorgrejen" (Visar före och efterkort) ut med att det bara är bullshit?
Att de som gör reklamerna letar efter folk med en sund livsstil på sjukhus som av någon anledning inte kan träna just då och så tar de förekorten då och efterkorten när de lever sina normala liv igen?
J A G skrev 2007-12-15 01:45:11 följande:
Jag har köpt en crosstrainer som jag kör 35-40 minuter på 4 ggr veckan...Funkar skitbra! Man slankar ur som bara den....i början visar det ingenting på vågen, men det syns på kroppen. Midjan blir mycket slankare - och även rumpan.
Kan rekommenderas!
Situps + en gammal hederlig rockring!