Nu har jag gjort det igen..... del 7
p-strumpa!
jag vill minnas att jag oxå tyckte det var lite läskigt i början när jag åt piller, det kändes så naket liksom. Men tillit är nåt man måste bestämma sig för
p-strumpa!
jag vill minnas att jag oxå tyckte det var lite läskigt i början när jag åt piller, det kändes så naket liksom. Men tillit är nåt man måste bestämma sig för
kålrbbi är en rund ljusgrön kålsak, men inte bladig eller i buketter
zozo, såg ditt svar i den andra tråden - stämmer det att t ex barnomsorg i frankrike betalas med avdrag på sambeskattade makar? *har hört det nån gång men är osäker*
jag hade hoppats gå o träna efter jobbet men det gick i stöpet när jag insåg att jag fortfarande är svullen i halsen sen färra veckans sjukdom
så nu ligger mina nya träningskläder fortfarande nerpackade o jag fikar på okynneskalorier...
Jaha, där ser man - ja, det var nån som försökte förklara för mig varför barnomsorg blev så dyrt för dem i frankrike o som jag fattade det gick det ut på att de inte båda hade heltidsjobb som de skattade i frankrike för (en av dem hade ett internationellt jobb men i frankrike). Men det verkade krångligt o jag är inte alls säker på att jag fattade.
ett underbart ord på en mindre underbar företeelse!
kålrabbi - the whole story: www.tasteline.com/default.ns&lintDocumentID=192
apropå grönsaker, bodde jag i stockholm skulle jag beställa hem en sån här ekoladan.se/default.aspx
Tänk att få en massa spännande eko-grönsaker att kaga hem varje vecka - så "måste" man pröva olika nya grejer.
rom som är så gott! Är ingen kalles kaviar-anhängare dock, men ibland så kan det väl gå ner. Har ätit riktig iransk kaviar några gånger!
O så gillar jag inte kokta ägg så mycket, men äggröra, omelett o stekta går utmärkt(stekta helst på grovbrödmackor i matsäck). *intresseklubben antecknar med viktig min*
Ägg har väl rätt hög kolestorolhalt tror jag. Har för mig att de gav rött höga kalorital i viktklubb också