Nu har jag gjort det igen..... del 7
Telis. Det hela beror pa att jag jobbar med nagot helt annorlunda (gruppresearrangemang) än det jag egentligen är anställd för (produktutveckling). Chefen pa huvudkontoret tycker att det är utmärkt att jag är sa duktig sa han langade över största och jobbigaste kunden i mitt knä.. utan att jag hade ngt att säga till om saken. Det är verkligen pa den nivan att jag känner att jag inte kan hantera det, rent professionellt sett. Ingen vill lyssna men det lär de väl göra när det gar at pipsvängen. I nagon realistisk framtid finns det inte manga lösningar: jag säger upp mig eller blir mammaledig eller sitter kvar och mar illa... Hmmm... knivigt!
Muffins; det är klart att det finns andra jobb, men eftersom standard här är 6 manaders prövotid och om jag fattat det rärr, ett ar att arbeta innan man har rätt till mammaledighet (fast det där kan vara fel).
Telis; 11 manader tror jag det är här.. mammaledigheten.
Saken är att vi bada, maken och jag, befinner oss i liknande sits just nu; att vi funderar pa att be arbetena fara o flyga.. men sa kommer ju det praktiska in i bilden. Och eftersom maken tog kanska lang tid pa sig att komma loss om det här med barn, vill jag heller inte ga baklänges.. Huvaligen! Urkk! Naja, det kanske blir lite bättre nästa vecka.. Nu är det ju snart helg iaf!