TS
jag är lite åt det hållet själv och gillar inte tanken på att inte veta vad som ska hända men jag vill ändå absolut bli "möhippad". Som tur är litar jag stenhårt på mina vänner och jag har faktiskt utav min närmsta väninna blivit tillfrågad hur jag skulle vilja ha det. Hon frågade om jag vill ha en möhippa som varar en dag, ett dygn eller en hel helg. Jag sa att det inte spelar någon roll, sedan frågade hon vad för typ utav saker jag skulle vilja göra och vad jag absolut inte vill göra.
Sen berättade hon faktiskt att om hon själv fick gissa vad jag ville ha så skulle hon tänka, närmsta väninnorna (vi är ett tiotal tjejer som står varandra nära) och min syster och svägerskorna, en helg på spa eller liknande, god mat, goda viner, bli ompysslad och så lite småroliga spex (inget där JAG måste prestera något, utan bara roliga saker som får mig att känna att jag är älskad och få vara i centrum lite grann).
Hennes tankar lugnade verkligen ner mig, så nu känner jag att hur det än bli, vad dom än hittar på, så kommer jag INTE att bli minsta lilla bortgjord (det sa hon, ingen av oss gillar sånt) och det kommer INTE bli tätt inpå bröllopet. Jag sa att sista månaden INNAN bröllopet så VÄGRAR jag, för det tar en evighet för mig att hämta mig från vindrickande och sena nätter, haha...
Jag börjar bli gammal
Jag vet ju inte exakt vad dom kommer hitta på men jag vet att det inte blir något pinsamt, jag måste inte prestera eller ställa upp på trams och det kommer bli mina närmsta och vi kommer att ha det MYSIGT och lugnt.
Det är min drömhippa
Vi hade en liknande hippa fast bara ett dygn för min svägerska för två veckor sen. Hon var överväldigad av lycka och hon är oxå VÄRSTA kontrollfreaket och hade verkligen inte väntat sig en hippa. Hon började t.om gråta av panik när vi kidnappade henne, men hon var så överväldigad och lycklig när vi väl kommit iväg att hon nästan var hög av glädje
Hoppas att dina vänner respekterar dina önskningar!