Inlägg från: tobiasochlinda |Visa alla inlägg
  • tobiasochlinda

transport

hur tänker ni åka från kyrkan till festplatsen???

• Svar på tråden transport
  • tobiasochlinda

jag jobbar lite med att köra just brudpar med häst och vagn, så egentligen är ju det enkelt för mig, men det känns så trist att "ta jobbet" till festen, så vi har funderat på en raggar karavan, men det känns inte helt hundra rätt det med... så jag tycker det är jättekul att höra era tankar och ideer, det ger nytänkande!!

• tobiasochlinda

hmm, ja shettis har jag ju som spec koncept i vårat företagande, "brudparet åker med stora hästen (shire) och brudnäbbarna med lilla hästen (shettis) och åsna har jag också som jag håller på och utbildar till att köra i typ såna här sammanhang, så det känns ju inte så jätteunikt i mitt fall..... Traktor skopa vet jag ett par som åkte till festen i, dom hade gjort det jättefint och klätt skopan, pyntat traktorn mm, men eftersom vi driver ett jordbruk så känns det också lite jobbet... motorcykel skulle jag faktiskt gilla för det har alltid varit ett av våra intressen... men jag vet också hur lätt det kan bli fel och klännningen blir förstörd, däremot har jag haft en tanke med att vi åker en fin cab som blir eskorterad av mc... den iden gillar jag! samtidigt som jag tycker det är lite jobbigt med att så mycket fokus hamnar på oss, men å andra sidan är nog det rätt oundvikligt en sån här dag... det är så kort sträcka (ca 3 km) så beställa limo verkar lite väl å ta i. men en fråga... vill man att det ska vara fint eller kul???? inte ens det vet jag! så jag får nog fundera ett tag till, andra ideer??

Svar på tråden transport