heeeej!
Jo, d e klart att d KAN hända ngt, men d skulle jag skita totalt i! haha, skulle ju shoppa som en galning första dan *Asg* men så har jag ingen äldre förståndigare syster heller.. (eller jo, en äldre, men så förståndig vet jag inte.. *haha*)
Men nu vet du ju va som finns iaf, o när din man följer me så visar du de saker du spanat in så säger han "jaja" o så blir d det *s*
så ska nog jag göra.. *planerar*
men ATTANS! berätta om sina ex? näää, d va synd.. d har jag inte gjort, tur! haha, ska absolut köra me den!
Han har fått för sig att om vi får en kille så s´ka han heta Hugo, men bara d att han har döpt sina "ädlare" delar t hugo.. så NEJ!
Men la fram Engla för honom igår, o d tyckte han va fint.. HAHA, vem av oss e d som ska ha barn egentligen? *Asg*
Jorå, har köpt klänning redan, så här finns inte utrymme för ngn stor mage! eller.. jo, d skulle funka lite grann, den har snörning, men d e inte va jag säger t m2b.. som sagt, drömmer e ju att va "lite" gravid på bröllopet, typ 3 mån så man kan berätta då..
har en plan isf, (ja jag vet att bebisar inte kommer på beställning.. tyvärr.. hehe) men isf skulle vi lägga ut kort på utvalda platser, typ på min lillasysters plats (hon e tärna o vil att vi ska ha barn, hon älskar barn.. ) o på mammas o pappas plats o hans föräldrars plats. så på ett valt tillfälle skulle de få öppna kuverten o antingen får d väl va ngn lapp me typ "grattis, du ska bli morfar" eller, d roligaste vore ju om d va en ultraljudsbild..
men men, drömma får man göra=)
Eller så skulle man hålla tal o typ läsa en dikt/ramsa som liite avslöjar fast ändå inte, så de får tänka lite o man får se vem som fattar först! HAHA!
Men har du sett JLo när hon e gravid nu me den där vita klänningen på sig? d va i aftonbladet häromdan.. den va superfin!!! så visst kan man tänka sig d.. men jag gillar min=)
så puckotränarn har gått in i väggen? *byter ämne totalt* haha, d kunde man ju nästan gissa.. men lite taskigt o va utan tränare.. men måste väl finnas fler? typ andretränare eller va man nu kallar d.. hmm.. Men du tränar inte alls fotboll längre eller?
Just d, berättade jag om handbollstjejen? satt funktionär för ett tag sen o hon jag satt me berättade att hennes dotter skulle ha barn (hon va i v10 då) o hon spelade hela matchen!!! shit.. jag menar handboll e ju ganska fysiskt me mycke smällar o så.. men hon sa att d inte alls va ngn fara så.. men hon skulle tysligen bara spela ngn match till sen skulle hon lägga av..
Har du läst många bebisböcker nu då?
hehe, d där me att moderkakan o d växer o gör att man går upp i vikt, jo, läste att d väger tillsammans 13 kg!!!!! me allt, mer blod osv oxå.. men 13 kg!!!! shit.
Visst berättade du om ngn som "bara" hade gått upp 9 kg? tänkte på en kompis syster, hon gick upp 4 kg, så eg tappade hon massa vikt.. men d e ju inte bra heller..
iofs, hon åt p-piller när hon va i tonåren o gick upp typ 20kg, o sen gick hon aldrig ner dem igen, men när hon blev gravid så typ fixade hennes hormoner till sig igen så hon gick ner alla de där kilona.. d roliga va, att sen när hon ammade så gick hon ner ännu mer! så hon e smalare än hon någonsin vart, nu efter sitt första barn! haha, så knäppt d kan bli..
Har oxå vart på ikea o kollat lite på bebisgrejerna (alltså, inte åkt dit för o kolla på bebisgrejer, men man måste ju gå genom den avdelningen,,. *visslar*)
de har inte alls mycke för bebisar, men de där tvättlapparna (me olikfärgade hängen på) e tydligen väldigt populära.. kostar ju nada heller.. såna lär jag ha ett helt gäng!
MEn ha rni fått mycke kläder o så? t bebisen alltså.. vet ju, iaf i min familj så så fort ngn e gravid så öses t kläder över dem.. hehe.. behöver knappt köpa egna ju!
Ja usch va trist o inte ha mannen hemma på helgen! min ligger o suckar över att jag skriver här ist för o ligga i sängen me honom *s* vi har precis myst me söndagspfukost. Eftersom han jobbar nätter så får vi aldrig äta frukost me varandra förutom på helgen.. så vi gör söndagarna till en frukostdag, me ägg o goda smörgåsar o eftersom d va massa grädde över från igår så gjorde vi varm choklad.. myyyyys!
Ha d bra där på soffan me godis, d får man när mannen e borta! sätt på en bra film o dra täcket till hakan!
Så ska jag mysa lite me m2b o sen iväg o plugga o ha match=)
Kramar t dig