Inlägg från: MissPhoenix |Visa alla inlägg
  • MissPhoenix

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

hej hej allesammans...

Härinne var det eviiigheter sen jag var och mycket har hänt. Det blev ett kaosartat slut på detta året. Jag blev uppsagd avmitt gamla jobb pga av "arbetsbrist" och det blev en stor tvist med facket och grejer. Sen blev min fd arbetsgivare stämd av chefen för hela företaget på flera mille för div kontraktsbrott. Han är även åtalad av skatteverket för ekobrott och åtalad för förskingring och svartarbete. Dessutom fälldes företaget hos ARN. Så det är skönt att ha lämnat det bakom mig.

Men jag kunde inte njuta av allt detta - fick en stor propp som vandrade till ena lungan så jag höll på att stryka med. 5v på sahlgrenska var ingen höjdare. Men dagen före julafton fick jag iaf komma hem och julen har jag firat hemma i min soffa. Orkar precis ingenting och att bara gå en promenad runt huset är en enorm kraftansträngning och tar typ en timma. Så nu är jag hemma JÄTTELÄNGE och har massor att träna upp, muskler och dyl.
    Hela sörjan har varit jättetärande för familjen men vi är på rätt väg igen tror jag.

Hur som helst så hoppas jag att ni alla mår bra och att ni har haft en underbar jul - jag har tänkt på er massor och undrar vilkas bröllopsvisningar jag missat. Om ni vill är ni väldigt välkomna hit när kjag mår bättre.

KRAMAR TILL ER ALLA// MISS P

• MissPhoenix

hej igen allesammans.

Skönt med lite värmande kramar, antar att jag kommer spendera mycket tid framför datorn nu
    Nej, dela ut post var ingen bra idé för min del men jag har fått erbjudande om ett fast jobb där när jag mår bättre. Tror dock inte att det är något för mig.... Kanske om jag inte hittar något annat?

Kan inte någon uppdatera mig med allt spännande som hänt det senaste? Jag har säkerligen missat massor.

Trevlig resa bauti om jag inte hinner titta in innan dess.

kram till er alla

• MissPhoenix

God fortsättning allesammans!

Hoppas att ni fick ett bra avslut på det gamla året... Vi åkte upp till min bror i Landvetter ( det där huset som vi passade i somras), dom var bortresta så vi var där och mös. Det var flera minus ute så vi eldade i brasan och tog det lugnt.. Tolvslaget firades med god champagne och lite fyrverkerier. Så överlag har det varit kanon. Nu har jag återgått till min soffa och idag har jag faktiskt orkat med en promenad till torget. Fast det blev spårvagnen tillbaka.

Jag vill jättegärna fika med er ... snart!
    Och gärna gå på addiz vigsel med
    Addiz - hur blev det med sminket och alles..

Näe nu är de snart dags för oprah.. Jag är en livs levande tv-tåblå just nu.

kram

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...