Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
klart jag gör. har du hittat några jobb förresten?
klart jag gör. har du hittat några jobb förresten?
Jag har inte tråkigt o rätt lagom tt göra men arg på R. jag skall fundera på om jag skall prata med honom mer idag.
japp, det vet han. men inte att jag är så sur som jag är nu *s*
om jag fattar vad du menar tezz så skall du högerklicka
välj fomratera cell, välj flik två (aligment) klicka i rutan wrap text
om jag tycker R har rätt.. svår fråga... det funderar jag på. Jag tycker han gjort fel ocha tt han saknar insikt i detta problem. Men visst kan jag förstå hans irritation också :
God morgon
sovmorgon idag. Behövligt. Skall träffa R för lunch o kolla om jag vill ha en ring med vapenskölden
Addiz- va härligt det låter. Jag är så impad av ditt körschema. O det snygga festprogrammet. Om du behöver hjälp - säg bara till.
Nibla- oh va kul med resa. Låter underbart. O att ni kom iväg. det är liksom rätt att passa på nu.
Carma- det finns en stor paket pulvermos hemma o 1kg prinskorv till dig i morgon om suget blir för stort
CV- om träden inte helt blockerat Lerum så kör vi i morgon. Det verkar som värsta vädret skall vara i natt
Det finns väl en simhall i Hammarkullen?
Frujj- du behöver inte bestämma dig alls. Dyk upp om du känenr för det. Det är inte så himla organiserat som det låter, jag litar på att R är pedagogisk o duktig
jag mejlar dig telefonnummer, adress o länk till karta.
jobbigt att höra en sådan kommentar, men också bra att få direkt reaktion och veta varför man kommer tvåa.
adress mejlad
Varje dag Nides??? WOW. jag är glad för två gånger i veckan.
mailat ang CV-