Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
hoppas det blir en vacker ceremoni. Sköt om dig vännen
R kom hem efter en vecka i Paris... inga presenter alls förutom en svettig o mycket illaluktande camenbert....
hoppas det blir en vacker ceremoni. Sköt om dig vännen
R kom hem efter en vecka i Paris... inga presenter alls förutom en svettig o mycket illaluktande camenbert....
nintendo wii-
men att byta från eva attling-halsband till camenbert.... *s*
ja det vore ju en idé men å andra sidan har det blivit mycket svårare efter de fina julklapparna. Fick även en tavla från Kina- jättefin. Den är nu inramad och skall hängas upp i helgen
hohohooooo... tomt i tråden. o jag saknar arbetslust....
lunchstället bjöd på semla som efterätt idag... inte helt fel
funderar lite på att lägga ner jobbet o tar en tur på stan. köpa tulpaner till värdinnan i kväll o kanske lite choklad som present till min 70-års fyllande morbror kanske.
hög integritet- inte lätt påverkad, står för sina åsikter,
jag tycker att den typen av önskemål i en annons går under rubriken floskler. Lägg ingen tid på att fundera över om du har eller inte- jag kan lova att de inte själva vet vad de efterfrågar
Imorgon skall vi ha en avkopplande dag. Frukost på Egg and Milk på Övre Husargatan. Amerikansk diner i 50-tals stil. Sen bär det iväg till Mölndal för att spela simulatorgolf. Stora Teatern 14 o Fredrik Lindströms show. En magnum Moet kanske skall avrunda dagen...
God morgon
trevlig helg men fortfarande förkyld. Det var ju själva fasiken att det inte går över. Hostar o har ont i bihålorna.
Men spelade Nintendo i fredags. Jättekul med Wii. Att det sen blev underbar mat (kalvfilé) skumpa o trevligt sällskap.. ja det gör ju inte saken sämre.
Lördagsfrukost på egg and milk. Bagels, amerikanska pannkakor o värsta diner-stil. Sen åkte vi till Mölndal o golfsimulator. Jättestor anläggning och massor av människor som spelade golf inklusive ett par svensexor. O sen blev det Fredrik Lindström på Storan. Han var bra (men inte lika bra som recenssionen tyckte) Kvällen blev lugn, mat o vin hemma. Igår fixade jag lite hemma o sen till mamma för middag och hemfix hos henne.
veckan som väntar är lugn. Lagom mycket jobb- chefen är på februarilov Vinprovning på onsdag - amaroneprovning. Det skall bli spännande. Torsdag blir det quiz på stationen i Norsesund. R skall få två ölflaskor i alla hjärtanspresent. De har personlig etikett (tack snälla Neda för all hjälp!).Etiketten är ursnygg
Va kul Carma att det börjar lugna sig. Monstret kanske har lärt sig att bäraren behöver näring
vinkar även om jag inte mår så bra