Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
vi skall till norsesund och gå på stationshuset, en restaurang. De har quizkväll. o så skall R få två öl med specialdesignade etiketter
vi skall till norsesund och gå på stationshuset, en restaurang. De har quizkväll. o så skall R få två öl med specialdesignade etiketter
neda hjälpte mig göra etiketten. jag tänkte bara skriva ut den o limma på. jag skickar över den till dig
visst är de fina? jag tänkte han skulle kunna använda dem när det är nästa stora födelsedag (2,5 år...)
hej snyggingar
va hurtig du är Nibla. WOW. Själv hostade jag mig igenom kvällen. Fasiken ... att det aldrig går över
Hon som gjorde mitt diadem- Jenny Linde- har silversmideskurser. En av mina vänninor har haft henne som lärare.
Carma- jag önskar att vi kunde fixa dig ett nytt jobb nu. Men å andra sidan skall du ju vara ledig lääääänge
jag har varit på Norsesund en gång tidigare. Himla trevligt ställe o mysig personal.
idag skall jag ta mig igenom massor av tyska avtal o en brand i Sydafrika ... jippie
Norsesund är en restaurang-www.stationennorsesund.com/start.html
ang dop. jag har ju ett gäng gudbarn o varit på en del dop. Antingen skulle jag ge bort en snygg sparbössa med lite pengar i, en sångbok eller sagobok. Till mina gudbarn har det blivit sparpengar- bosparkonto som vi satt in pengar på varje år eller obligationer
Tonåringarna hemma fick portvin o rödvin i doppresent så vi har några flaskor liggandes hemma som skall drickas upp nästa år
vilken bra idé Nides- att ge bort en sådan sak. Vi fick ju en get i bröllopspresent (som en organisation gav en kvinna i Afrika) Etiska presenter känns väldigt rätt
Vad är det för möte?????
Ingen fara med etiketterna- vi tar det när du har tid
ja linum o hennes make är grymma på whisky. canadensisk är väl inte värlsdskänt för fin whisky men årtalet är ju det viktiga här
tez- läste din blog. Så spännande att skapa ett helt nytt hus. Inredning, trädgård, färger o former, estetik och funktionalitet. Guu va kul. Inte så lite avundsjuk
Hej
hoppas det går bra idag Tezz- begravningar är ju tuffa men kan också kännas bra. Ett tillfälle att prata o minnas
Nibla-va kul med gardinerna. Vad blev det för tyger?
Men carma... är du inte mosmonstret längre... vad skall jag kalla dig nu
Frujj- fasiken va irriterande över korten. Hoppas det löser sig
Norsesund o vårmiddag vore väl en bra idé. Vi tar fram almanackorna hos frujj
Igår gick jag hem tidigt också. Slappade hemma, passade på att slipa o vaxa sminkbordet i badrummet. Skall ta bokhyllan också men det får bli i morgon. Har man obehandlat trä i badrummet måste det vaxas ibland för att inte förstöras. I helgen skall jag olja in köksbänkar o annat kul.... Nibla- hur går det med köksplanerna?
Piggade upp mig igpr med en bunt tulpaner, oranga o klockformade. Jag gillar verkligen tulpaner, så mycket vårkänsla över dem.
idag skall jag på vinprovning på barrique. Vi skall testa Amaroneviner o käka småplock, Nice. O skall jag hinna klippa mig. Fasiken, mitt hår ser ut som en risbuske...
hon har väl en privat jobbmejl? konstigt annars tycker jag
klart jag kollar. har du fått tips av Carma också? Hon fick ju ett sådant brev