Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
T: kan du inte bara vänta med o gå tills ditt klockslag är "framme" så att säga? sen komma tillbaka ½ timma senare och inte låta henne styra dina tider. Vem vet, du kanske har en lunchdate?
T: kan du inte bara vänta med o gå tills ditt klockslag är "framme" så att säga? sen komma tillbaka ½ timma senare och inte låta henne styra dina tider. Vem vet, du kanske har en lunchdate?
jag kan aldrig måndagar o tisdagar
Fortfarande letandes efter lämplig restaurang för lördagslunch...
finns det ingen typ salladsbar i centrala stan?? Finns det nån övehuvudtaget?
Nån som vet?
Addiz: Ska man gratulera igen eller är det stor röd skylt bak på bussen, eller har du sluppit den nu?
Tack för tipset Ab, tyvärr helt fel sida stan bara
Det enda jag hittar i buffé - salladsbar - går snabbt att välja stället är Warehouse i Nordstan. Känns lite sjabbigt.. är det det? Nån som vet?
surfar till Hotel Europas hemsida...
Nån mer än jag här som läser Allt om Mat? Bakade just ett bröd från det senaste numret och det är sååå gott *mumsar*
Tezz: danilo där du o maken var, var det ok där förutom att ni fick vänta en evighet på maten?
Hmm Hall å bar kanske vore nåt.. eller Amanda Boman inne i saluhallen, fast där gick inte att boka bord o vi är ju 14 el 15 pers
Åhhh sicken osis!! HIttade precis ett sånt ställe jag ville ha men så kan man inte boka bord o de har "bara" ca 25 platser...