Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
måndag o tisdag noterat.
måndag o tisdag noterat.
Nibla- opm du tittar förbi. Tänkte på dem som köpt hus i närheten av oss. undra om de är intresserade av grannkalas?
Jag vet inte om det är på rätt sida av stan med Egg and Milk på övre husargatan är bra. en amerikansk diner med bagels, pannkakor o så där
Hotell europa tror jag har en shoppingbuffé om jag inte minns fel.
vi har ätit lunch på warehouse.. inte särskilt snyggt tyvärr. Tårtbuffelunchen på Steinbrenner är väl bara vardagar. Hmm... vad finns mer.. funderar...
Här är brunchen på Liseberg Heden
www.liseberg.se/Liseberg/Svenska/Liseberg+Island/Boende/Hotell/Hotel+Liseberg+Heden/RESTAURANG/brunch/
vilket ställe?
kan inte 4 tyvärr- är i stockholm då så jag röstar på den 18:e
men den som ligger brevid... va sjutton heter den.. hmmm... där är mysigt
God morgon
Skön morgon idag även i min förort. Gynekologen på morgon, rutinundersökning. Var frisk o kry
Idag skall jag träna efter jobbet o sedan handla. Ikväll kommer min vännina- vi jobbade på reseföretaget för så där 15 år sedan. Hon är mitt favoritresesällskap och nu skall hon vara hos mig hela helgen. I morgon blir det morgonbad på hagabadet, lunch med mamsen på stan o lite shopping. Soffan, skaldjur och vin i soffan med let's dance i morgon. På lördag är det dammiddag. Först lite aktiviteter o sen ostbuffé. det skall bli mysigt.
Behöver fika snart. behöver klaga av mig lite på en bekant o ni har de bästa öron jag vet!