Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
japp fika torsdag. var skall vi träffas. har inga idéer tyvärr. brogyllen? de stänger 20
japp fika torsdag. var skall vi träffas. har inga idéer tyvärr. brogyllen? de stänger 20
Le pain blir bra. det är ju nära för dig med. Samma ställe som förra gången. från 18? mejlar runt
jag o linum kunde i onsdag. undra om det inte var någon mer också. jag tror det
nej fel av mig, jag o linum kan INTE onsdag
sorry.. men hade vi alla kunnat onsdag hade det ju blivit det från början... å andra sidan kan jag inte den 18:e
köpt påskpresent till R. En bok av Marianne Legato "Varför kvinnor alltid kommer ihåg o män alltid glömmer"....
Tezz- inte alls. jag har många rävar bakom öronen
har varit där en gång, tre år sen tror jag. Inte speciellt kul ställe om jag minns rätt
jag har varit där sommarkvällen... mycket folk men goda tapas o bra drinkar.
nides- hur hade du det i lördags?
vilken tur att det var bubbelvin vi drack när vi var på MUS förra året. Rätt fnissiga när vi åkte hem. R skrattar fortfarane åt när jag kom hem. Låg på golvet o bara skrattade
Bauti- ligger vid Park. Men vi kan mötas någonstans om du vill
God morgon snyggingar
JAAA 27 dresses måste vi se. verkar ju perfekt för oss Tezz- du kan väl se till att vi får ihop ett datum.
Yoga igår. Fy fasiken. 5 veckors förkylning kändes av kan jag lova. Stel som en pinne o ont överallt. Suck. träning idag med. Ett corepass, sen blir det baren på G o sen Sjömagasinet.
Jag lyssnar på Christer Sjögrens I LOVE EUROPE...