Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
Klart man måste överdosera på godis i helgen. R köpte choklad i Bryssel igår. den skall nog provsmakas snart
Klart man måste överdosera på godis i helgen. R köpte choklad i Bryssel igår. den skall nog provsmakas snart
Tjingeling. nu skall jag slåss på ICA vid silldisken
Vi syns väl i kväll på kvastarna antar jag *mooohhaaaa*
Hej - hoppas natten var bra på kullen
trevlig resa Nibla- fortfarande lika avis
till er andra önskar jag en lugn långfredag. Vi har sysslat med hemvård, behandlat skinnsoffor, tvättat täcken o annat skoj. Nu väntar lunch, promenad, middagssovning o sen middag med grannar ikväll
Skall inte Leif bo ho smig ... det trodde jag
Hej mina små snögubbar.
Hoppas påsken varit bra för er. Jag har haft en bra helg. Quiz men vi vann inte... Påskmiddag med grannar. Mycket champagne o god mat på påskafton. Vi var i Alingsås, tittade på påskparad och fikade. Kallt så in i bänken. Mysig brunch i söndags. O så har jag lagt golv! Hur mallig som helst för det. Igår hjälpte vi goda vänner med deras utbyggnad. Jag la klickgolv o det blev så snyggt. Satte upp lister och skruvade ner våningssäng. o s¨lagade jag ratattouille med smågrabbarna.
Carma- tack för det fantastiska kortet. helt underbart. Visat det för alla!
Förresten. Skulle ni sälja gatsten? Vi vill gärna köpta 1,5-2 kvadratmeter i så fall.
Veckan ser bra ut. idag är det lunch på Hällsnäs, träning. I morogn skall vi hämta proslinet som vi målade. Mina dalahästar ser ut som de rökt på men det skall bli spännande
Carma- ja den förvirrade gatstensfrågan var ställd til er R pratade med J om det tydligen... Vilka samtalsämnen de har*s*
Frujj- hittade du något på Nääs fabriker?
vid Nääs finns ju Uddenpool. Kan det vara något? Eller så kan ni få låna vårt badrum
glöm inte att vi snart skall på bio...
www.sf.se/filmer/film
Flyga drake-filmen ser jag fram emot. Jag verkligen älskade boken.
Frujj- funderar mer... Hotellet på Nääs har en sjöbastu. Ingen pool men mysigt. O så finns det en flytande bastu i Aspen. Skall kolla med min alingsåsfödde kollega om han har tips
drack gott vin i helgen
Porcupine Ridge Syrah (nr 22996) 89 kr. Mumsigt värre