Hej tjejer!
Hemma efter en härlig helg i Östersund! Skidåkning, tittande på skidskytte och mys i snö och inomhus.
Idag tillbaka till jobbet, och det suger fett. Jag är inte nöjd med min nya roll, det är så mycket som inte är gjort, som borde ha varit gjort, och 1000 saker att ta hand om (kan ju vara roligt, men jag är allmänt less på teknik och min arbetsplats). Jag vill ju egentligen jobba inom event management, så nu har jag bestämt mig för att verkligen göra något åt det. Jag sökte ju sex jobb förrförra helgen (alla med koppling till event) och så sökte jag och Leif ett jobb som värdpar för ett högfjällspensionat idag. Jag har också bestämt mig för att om jag inte får nåt jobb inom 6 månader så ska jag gå en eventutbildning till hösten... Det finns några stycken i Sverige, men de flesta är tvååriga, och jag vet inte om jag (och ekonomin) orkar att plugga i två år. Dock finns det en ettårig som ligger i Åre, som kanske skulle passa. Jag ska söka dem nu till våren iaf...
Det finns lite bilder ute på vår hemsida nu: www.vårtefternamn.tk, men tyvärr kunde jag inte lägga upp alla bilder för Telias lagringsutrymme är så j-a litet :( Ska försöka hitta ett annat webbhotell snart, så jag kan lägga upp resten av fotona + fotografens bilder.
Dock tänkte jag ta med fotografens utskrivna bilder på fredag om ni vill se...
Ser verkligen fram emot fredag, behöver lite karriärcoachning och -pushning!