• Bauti

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Hej
    Då skall vi se. Har som förslag 4 april eller 18 april, båda dagarna är fredagar, det verkade som om det funkade för de flästa.
    Har inte riktigt helger som räcker till nu i mars.

Vad röstar ni på:
    Alternativ 1: fredag 4 april
    elller
    Alternativ 2: fredag 18 april

Men en fika på stan kan vi ju alltid slänga in en vardag

• Bauti

Bautibröllopsträff:

Alternativ 1: fredag 4 april
    Frujj

Alternativ 2: fredag 18 april
    Abbe
    Frujj
    Tezz
    Nibla

• Bauti

Godmorgon
    Sitter redan på a-huset. Det är så mycket lättare att komma upp nu när det ljust ute
    Idag skall det glasseras ljuslyktor till bazaren som är i maj. Återkommer med mer info när jag vet exakt.

• Bauti

God dagens!

Kan börja med att ni har mail!

Nu har maken fott den ringen jag gjorde i silversmidet. Den blev jätte snygg ihop med hans andra ring.
    Riktigt stålt över mig själv
    En av hans kolegor hade sett att han hade en till ring. P sa att jag hade gjort den, kolegan blev impad. Tur att man kan impa på någon hihihi

Det blir en lugn helg för min del. P skall på hockey idag så jag och Linus (hunden) har en skön kväll framför oss.
    Skall bara pyssla med en tavla som jag håller på med och så skall jag gipsa ägg. Det är formar jag håller på att göra till keramiken.
    Det blir med andra ord en konstnärlig dag för mig.

Hoppas ni har det bra!

• Bauti

Hej
    Har haft fullt upp med a-huset och håller på att starta upp en ny frisörsalong. Min kompis behöver hjälp då hon har fott en super lokal.
    Tanken är kanske att jag oxå skall vara där sedan, men det får vi se hur det blir med det.

Jag kommer gärna på fikat i veckan. Vet bara inte vart det ligger det stället ni pratade om.

• Bauti

Jag kanske behöver hämta upp min kartläsare på vägen (Linum).
    Men till Park hittar jag

• Bauti

Hej
    Jag plockar upp dig på vanliga stället 1740. Vilken dag är det sagt, blev det torsdag?

• Bauti

Hallå, snurriga jag. Kanske skulle skriva att det förgående inlägget var till Linum
    Och ni andra så klart.

• Bauti

Jipiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!
    Jag har fott tillbaka min gamle hyresgäst
    Han hade visst hemlängtan
    Sååå skönt att ha en ny hyresgäst som man vet är ok.

*lalalalalalalalalalala* Sjunger och P håller för örona, men Linus (vovve) diggar med

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...