Västeråsbrudar
Hej västeråsbrudar!! Är ny här och skulle behöva tips om en bra fotograf! Jag har varit i kontakt med några men de har varit uppbokade. Någon som har erfarenhet eller hört något om weddingbook?
Hej västeråsbrudar!! Är ny här och skulle behöva tips om en bra fotograf! Jag har varit i kontakt med några men de har varit uppbokade. Någon som har erfarenhet eller hört något om weddingbook?
Det är en fotograf som istället för ett samla bilderna i ett album binder in bilderna till en bok. kolla in hemsidan www.weddingbook.se/WB/Weddingbook.html . Vi träffade dem idag och har bokat in dem den 14/6. JÄTTE skönt att ha bokat fotografen... Vi får hoppsat att solen strålar under juni månad!!
Det finns olika paket från 3 000 kr till 20 000 kr. På hemsidan står vad som ingår. Vi har beställt paket B för 7 000 kr plus en extra tille för 1 000 kr. Då får man 2 fotografer i 2 timmar, (vi ska fota innan och under vigseln)24 sidig bok, lla bilder på en DVD plus något mer.....
Ska ni sola eller spraytana inför vigseln?
Jag tycker att Chantal´s i Punkt är kanon!!!! Det är inte bara tårtorna som smakar fantastisk personalen vi träffat har varit KANON. De har verkligen lysnat och anpassat tårten så att den blir perfekt för oss!!!!