Västeråsbrudar
Miss U, 18 juli!! då får vi samma bröllopsdag ju!!!! Fast vi gifter oss i år.
Kram Paeonia
Miss U, 18 juli!! då får vi samma bröllopsdag ju!!!! Fast vi gifter oss i år.
Kram Paeonia
Ja du, vi började med att boka en resa och det fanns bara lördagar som avgånger dit vi ville resa. Så gifta sig en fredag är inte dumt det heller.
Fick dock be till Han däruppe för att få gifta oss en fredag eftersom det egentligen är begravningsdagar i vår församling. Men han hörde vår bön, haha och hans anställda gjorde som han sa. Så efter visst överläggande så var det ok.
Paeonia
Nå, var det någon av er på mässan idag? Vi var där, men jag tyckte det var mindre än vad jag väntat mig.
Fick ivarjefall smaka rensnittarna som vi funderat över....de var goda.
Annars, njaaaa.
Haha, det var kanske lika bra du stannade hemma
Du missade inget av värde, tycker jag ivarjefall.
Hur har det gått med klänningen då?
Oj, det var inge vidare. Man har ju skapat sig en bild i huvet hur man vill att det ska se ut. Tråkigt när det inte stämmer.
Vart köpte du den? Om jag får fråga.
Konstigt att de inte sa något om att den var sydd för B- kupor.....
Idag har jag bokat in mig på Unik (hår och smink). Tyvärr var Denice som någon rekomenderade i de här tråden ledig då. Men jag litar på att det blir bra ändå!
Välkommen hit! Jag köper mina blommor direkt av grossisten för jag gör buketten själv . Jag är utbildad florist men jobbar inte längre med det.
Har tyvärr ingen insikt längre i vilka butiker som är bättre än andra så jag vågar mig inte på någon rekomendation.
Tårtan är jag heller inte rätt person att fråga eftersom vi inte kommer att ha någon. Men på mässan var bla konditori Malmen med och Chantal´s tror jag.
Det var inge vidare svar du fick av mig Hoppas någon annan har något bättre att komma med.
Prova att gå in på Mästerblomman och prata med dom. Då känner du om det känns bra eller inte. Vet inte riktigt vilka som jobbar där längre.
Skottedagen! Hur har det gått? Nyfiken är man ......
Rebellen75! Hur har det gått i Kungsbyn, blev den någon överenskomelse?
Vad bra för det är hon som ska göra både hår och smink!!
Kul att höra att ni var nöjda! Känner du henne på annat sätt än därifrån?
Hoppas ni får till mötet nästa vecka.