Västeråsbrudar
Skottdagen2008!!! Bild, bild, bild
Skottdagen2008!!! Bild, bild, bild
Vad sägs om 'mebban' innan den rivs
Annars finns det ju bygdegårdar runt om här i trakten, Sevalla, Tortuna tex. där har många sina bröllopsfester.
Badelundas kyrkskola är ju rätt stort också. Var själv där på bröllop för några år sedan.
Alla dessa ställen kräver ju att man anlitar ett cateringföretag men det är ju lätt ordnat.
Jag har lite pris ex. från ett större cateringföretag här i västerås.
Trerätters från 223 kr-299 kr
Tvårätters från 174kr-239kr.
Sen tillkommer ju serveringsavg. om man vill ha det.
God kväll på er!
Jag googlade på festvåningar i västerås och kom upp med dessa
www.gastrogate.se/vasteras/result_alacarte/part/6
Det är nog svårt dock detta med att man vill ha med egen alkohol......Jag tror inte restauranger får tillåta det, det har väl med deras tillstånd att göra kanske
MrsDilley! Jag har bokat både hår och smink på Unik, blev rek. dom av en i den här tråden.
Ja, kavel det är kanske lika effektivt som en platttång
Jag tittade inte på Greys, haha utan på både Möte med det okänta (Nickes jobbarkompis var med) och efter det var det bröllopsbonanza.
Annars sitter jag mest och snörvlar och tycker synd om mig själv. Fick äntligen börja beskära träd i måndags men lyckades dra på mig en grym förskylning. Sen en kraftig träningsvärk efter allt klättrande och sågande så känns det att man lever
Du får väl återkomma om du kommer på vad du skulle fråga
Hej och välkomna alla nya västeråsbrudar! Vad kul att vi börjar bli några stycken
Jag tänkte samanställa en lista över alla så fyll på de uppgifter som inte står eller ändra det som är fel. Det här är vad jag vet! Det finns säker fler uppgifter längre bak i tråden men allt jag skrivit försvinner när jag vill titta längre bak, grrr.
Martina76, midsommarafton 2008, Ängsö Kyrka
Paeonia, 18 juli 2008, Hubbo Kyrka
Nufsan, 9 augusti 2008, Västerfärnebo Kyrka
Mrs Love, 20 september 2008, Badelunda Kyrka
Rebellen75, 9 maj 2009, Hubbo Kyrka????
MrsDilley, ?
Nu har jag tittat lite längre bak i tråden och där hittade jag ytterligare några brudar
Skottdagen2008, 29 februari 2008
Martina76, midsommarafton 2008, Ängsö Kyrka
Paeonia, 18 juli 2008, Hubbo Kyrka
MrsDilley, 26 Juli i surahammar's Kyrka
JoF2008, 2 augusti 2008, Kungsåra Kyrka
Nufsan, 9 augusti 2008, Västerfärnebo Kyrka
Mrs Love, 20 september 2008, Badelunda Kyrka
Rebellen75, 9 maj 2009, Hubbo Kyrka????
Stich, 6 juni 2009, Kyrka ?
MissU, 18 juli 2009, Kyrka ?
Tack nufsan! Det är inte likt mig att vela och ändra mig på det här viset
Är normalt sett en ganska sansad person med båda fötterna på jorden som tar det mesta med en axelryckning.....Men det här får jag inte ur skallen.
Jag kommer nog ångra mig om jag inte gör något åt saken.
Förresten stötte jag på em möhippa på stan i lördags! Var det någon av er tjejer?
Isåfall var det kul? Vad fick du göra? Berätta!
Håller med dig Nufsan! Jag har tom. undanbett mig möhippa på vår hemsida. Men om de nu får för sig något så hoppas jag verkligen inte att de spökar ut mig för att göra pinsamheter
Jag har tyvärr ingen erfarenhet av salong aqva men på vilket sätt verkar de bättre?
Jättefina album Får man fråga vad det kostar?
Skottdagen2008 GRATTIS! Ni verkar ha haft en jättefin dag
Jag är här Men ska snart släcka ner.
Det står lite still även här.
Har fått svar av mankören att de tyvärr inte kan framföra rövarsången av olika skäl. Men han hade pratat med en kollega i Arboga som framfört den under något Ronjaspel med hans kör.
Så jag ska kontakta honom och höra om priset....
Har även hittat rätt ring Men nu åker vi till Sälen under påsklovet så det blir att ta tag i det efteråt när balansen återfunnit sig i plånboken.
Rebellen75 hur har det gått med lokal?
Vad tråkigt att provsmakningen var en besvikelse
Shit, kostar det sååå mycket att hyra herrkläderna?
Tänkte ca 2000, inte mer ivarjefall.......
Vi ska hyra jaquett som är ungefär som en frack fast den är inte delad bak. Och istället för vit väst och vit rosett så har man färgad väst och kravatt eller plastron i matchar varandra. Sen är det randiga byxor i grå färgskala istället för frackens mörka byxor.
Jag tror att västen och kravatten kommer vi sy upp så de blir samma gröna nyans som mina detaljer i klänningen. Det kan nog bli svårt att få det att matcha annars. Samma sak med dotterns näbb/tärn klänning. Och sonens väst och kravatt.
Jag kan inte bestämma mig för om hon ska kallas näbb eller tärna Hon fyller snart tio så hon känns stor som näbb. Jag kommer inte ha någon tärna så det blir hon som får hålla buketten under ringväxlingen.
Hyrde du hos Ursulas eller?
Du får gärna inboxa mig Det t r o r jag är ok ....
Åh, vilka fina bilder Vilken söt caketopper ni hade