Inlägg från: bumblebee jonis |Visa alla inlägg
  • bumblebee jonis

Är det fel på bröllopstorget?!?

När jag loggat in på BT de senaste dagarna så hardet varit helt skumt.

Sidorna uppdaterar sig inte När jag bläddrar i forumet så står det tex idag 21.14 som ett inlägg är gjort...?

Någon mer som har bekymmer med det??

• Svar på tråden Är det fel på bröllopstorget?!?
  • bumblebee jonis

Ingen mer som har så att det bara är första sidan på forumet som uppdaterar sig? Sida två och framåt ser likadana ut för mig hela tiden

• bumblebee jonis

Sidan 2 och framåt på forumet (när man börjar med att klicka på senaste inläggen) har inte updaterats på hela dagen... Samma inlägg med samma klockslag står kvar på dessa sidor. Första sidan däremot uppdateras/ändras hela tiden. Det var likadant igår.

• bumblebee jonis

När inläggen från sida 1 "puttas" vidare till sida 2 så försvinner dom. På sida två har jag inläggen om tips på rim m,m som enligt första anblick blivit besvarade idag tex kl 22.32 men när man går in på inlägget för att läsa så ser man att det blev besvarat sista gången i förrgår.

• bumblebee jonis

En sak till. När jag istället söker inlägg (har sökt på Vad är det under sugarpasten??? Del 4 ) så står det längst ner på sidan i den tråden att jag inte är inloggad !?! Trycker jag då på logga in så står det något liknande Du är redan inloggad. Vill du logga ut?

Svar på tråden Är det fel på bröllopstorget?!?