• Sarah84

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

Kikar in, är bosatt i Tibro & planerar bröllop i sommar =)

• Sarah84
    Pärlhönan skrev 2008-01-01 21:42:48 följande:
    Gott nytt år!Ska spana på lite klänningar i Skövde tänkte jag. Men vad heter butiken som ligger inne i centrum (ej den vid sandtorget)? Har stora skyltfönster ut mot vägen.
    Antar att du menar butiken som är på Kungsgatan den mitt emot hem & hobby? Minns inte riktigt va butiken heter, men tror den ligger på kungsgatan.
  • Sarah84

Mickes tös skrev 2008-01-01 23:18:47 följande:

är det kristinaboden du menar?
    Ja de kan de nog vara. Den har väl inte legat där innan? För innan så va de väl en gammal "tant" butiq? =)
  • Sarah84

Mickes tös skrev 2008-01-02 12:45:11 följande:

Jag vet inte om man måste, men jag tyckte att det var en fördel så att man får den hjälp och den tid man behöver...
    Har de fina klänningar där inne? Kanske skulle dit & kolla efter modeller. Mitt typ är köpt i Thailand & har en som syr. Men skoj & titta på olika modeller.
  • Sarah84

Mickes tös skrev 2008-01-25 22:53:20 följande:

jag vill också ha tre rätters och sedan tårta, vet att det kan bli mastigt, men vad då det är bara en gång
    Äch =) Vi ska åxå ha 3 rätters & tårta & kaffe senare. Är ju inte ofta man gör de =) Man får helt enkelt äta lite mindre av allt =)
  • Sarah84

Vad heter butiken med bröllops kläder mitt emot Hem & Hobby i Skövde? Har helt tappat bort namnet.

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2