Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
Ja, Gott Nytt år på er alla!
Ja, Gott Nytt år på er alla!
Thailand 08 skrev 2008-01-03 11:10:24 följande:
Thailand 08 Online: Tack för tipset! Jag ringde henne, o hon låt ju trevlig så det blir nog en tripp till Lidköping i nästa vecka. Känns skönt att få "färdigt" klänningen snarast möjligt
Thailand 08: Bra att slå många flugor i en smäll ja, slå på du
Va bra tips, för jag tycker det är svårt att veta om det är någon seriös som verkligen kan sitt jobb, därför är det bra med tips. Nä nu känner mig lite väl ivrig , nästan som om jag bara vill åka dit med klänningen direkt nämen,ush vad det snöar här, så jag vågar nog mig inte utanför huset idag dock.
Jag tror jag är en sån person som gillar att få färdigt saker, o det illa kvickt *hihihi* inte långt kvar för min del, 66 dagar närmare bestämt.. jag bor i Skaraborg förresten (jo det finns fortfarande!! grr... hehe) vågar inte riktigt säga vart eftersom vigseln kommer att vara hemlig :)
Hehehe, vem vet, vem vet? Ja man kan ju inte låta bli o bli stressad lite ibland... eller som jag brukar säga, "varför göra det enkelt när man kan krångla till det?" hahaha
Thailand 08 skrev 2008-01-03 17:26:39 följande:
åååå igår beställde vi ringar spännande, får dem i slutet av veckan redan sa han ännu mer spännande... å så skall jag hämta hem klänningen i slutet av veckan också hihihi... det blir nog ett bra slut på den här veckan!! Betydelsen av att längta tills på fredag har fått en helt annan betydelse nu i denna vecka ,
Hallå är det någon mässa i Tidaholm?? När? Var?
Jag e inte riktigt med på noterna ...
Mickes tös: Vad jobbigt att paketet fastnat i transporten, OCH ännu modigare av dig att åka till FKP och jaga ifatt det!! Riktigt coolt gjort tycker jag.
Jag skall iväg till butiken o köpa papper till inbjudningarna idag tänkte jag trevligt, så har jag lite att pyssla med framöver.
Ceasara: Japp jag skall gifta mig i Skaraborg i alla fall
Mickes tös skrev 2008-01-23 15:34:49 följande:
Thailand 08: Javisst! Det var ju det som var lite knasigt tycker jag - så billigt ingen som köper?? kanske ingen som vet om det :S, jag köpte en svart och en hallonfärgad. Det fanns också blå o flerfärgande, vad jag kommer ihåg. Kanske inte i alla storlekar men ändå, det var en hel vägg smockfull när jag var där igår kväll strax innan stängning.
Ceasara: Slöjdetaljer har börjar med att sälja i 5pack men då ingår:
5 dubbelvikta kort
5 enkla kort
5 kuvert
tror att en packe kostade 39:-, jag behövde ju inte så många så det blev relativt billigt för mig. jag vet dock inte riktigt vad jag skall ha de enkla korten till... hm...kanske finns billigare på andra ställen också, men jag tänkte att detta blev smidigt för min del
Thailand 08: njä det tror jag inte gick tyvärr, det var liksom samma storlek på de både, jag chansade och det visade sig passa Vad jobbigt med ingen bil, jag k-staden ligger ju inte riktigt så centralt precis :-P.
Ceasara: Ja precis, jag har hört att panduro har bra priser :) Det där med färgtema kan verkligen var svårt. Vi kommer utgå ifrån min bukett som skall vara av mörkröda rosor o bara så duttar av vitt från lite brudslöja. Så mörkRött/Vitt o lite guld (o svart text o så) på det så blir det nog bra. Lycka till med att hitta ett bra tema! Det finns så många olika fina att välja på
ååå klänningen blev så bra!! Hämtade hem den nu. Kan verkligen rekommendera fingerborgen i Lidköping om någon behöver korta/sy in sin klänning. Tack Thailand 08 för tipset!
Hej på er alla vänner, skaraborgare o andra ;)
Jag måste bara skriva av mig till nån. Jag e så ledsen på det här nu, men klänning som jag köpt, låtit ändra och som bara hänger här o väntar har fått problem. Det är en fläck på den!! Jag fattar inte hur den kan ha kommit dit, har ju knappt rört den, funderar på om den var där från början hm.. ett rött litet streck på ena sidan i fram stötte jag på när jag skulle klippa loss en lös tråd. Vad skall jag göra? Kan jag försiktigt försöka få bort den? Jag e så störd på den här klänningen den har bara varit problem från första stund. Ångrar att jag köpte den jag vill inte ha den längre, men jag har inte råd att köpa en ny, och jag vill inte tala om det för min blivande eftersom han började klaga förra veckan på att "det är ju alltid problem med dina kläder o skor". Hjälp!!
17 mars 2008 - Birella
10 maj 2008 - FruFA
7 juni 2008 - rosalin
27 juni 2008 - mickes tös
1 augusti 2008 - tolonta
16 Augusti 2008 - Marlean
31 December 2008 - Ullrika
Hej hopp på er alla!
Tänkte bara säga att nu e jag gift!! Har inte sagt så mycket om mig eftersom det varit hemligt, men jag bor utanför Vara och vi hade vigseln där i måndags.
Allting gick som planerat och det var helt underbart förutom vädret då, om någon missade det?! Snöstorm?? eller nått liknande. Dock lyckades jag bli förkyld natten mot tisdagen så vår "mini resa" blev la inte så jätte rolig för min del. Jag får berätta mer någon annan dag, Ha det gott på er alla!
Tack tack, allihopa!!
Ja dagen var verkligen oförglömlig, speciellt med tanke på vädret hihi. Nu är det bara festen i sommar som väntar, men det känns mycket lugnare - Bara att fixa mat ju hehe
Mickes tös: Ja tentaperioder är inte vidare trevliga. Smart sambo du har!!