• Annajohan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

hej hopp allihopa här inne, är ju lite ny så jag har inte varit inne så mkt, ska oxå till bröllopsmässan i tidaholm tänkte jag, gubben jobbar så jag får väl dra med en av tärnorna eller min bilvande svägerska istället.
    just nu sitter jag och väntar på att millybrdals online chat ska öppna så jag vet att de fått mina mått på klänningen!

• Annajohan

Vi var på stremi och provade kläder till the man 2 be och de hade massor med kläningar ju så det finns helt säkert klänningar i alla stolekar, du kan ju ringa dit innan kanske och be dem ta fram i din storlek, du hade nämligen bara en mindre del av allt de har framme, så blir det lite mindre väntetid
    vi ska dit igen och prova lite till...kan ju inte bestämma oss för vad johan ska ha på sig...har framkallat ett par kort då som vi ska ha med. man vill ju att det ska vara perfekt.
    vilka ska till tidaholm på lördag då?

• Annajohan

ja för oss blir de en tur att kolla in mässan iaf...eller jamed oss menar jag mig och min ena tärna och en kompis till
    blivande maken hade sån tur att han jobbar.
    Nu sitter jag och grejar med inbjudningarna, skulle vilja ha iväg dem som allahjärtansdagskort men vi får väl se hade tänkt dem som julkort först men men så går det när man inte får tumen ur.

• Annajohan

Grattis! thailand08!

tjejer vad tyckte ni om mässan igår ni som var där? själv blev jag faktiskt besviken, det var väldigt litet ju.
    Bara utställare ifrån tidaholm, kunde nog ha blivit lite mer om man hade breddat det lite, och kanske haft lite mer med matförslag och sånt.

är ju en mässa till sen i slutet av månaden, bjertorpsslott tror jag det var kanske kan vara bättre!

• Annajohan

ja jättefin klänning!
    nu borde det bara dröja ett par veckor tills min klänning dyker upp ser fram emot det så!!!!!

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2