Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
Välkommen hit! Ska oxå till mässan i tidahom, hoppas man kan få lite tips och idéer!
Välkommen hit! Ska oxå till mässan i tidahom, hoppas man kan få lite tips och idéer!
Nästa helg ska jag med tärnan och prova klänningar på kristian boden. Både till henne och mig. Hon ska nämligen oxå gifta sig, i maj dock. Tänkte jag skulle prova en jag har sett jag med. Fast jag har ju gått om tid på mig men jag kommer nog bli sugen när hon står där och ska prova.
Vad det gäller frisörer och uppsättningar så vet jag att Lindas klipphörna i Skövde tar ca 1800:- men jag vet dock inte vad som ingår i priset.
Hade funderingar på att åka men så blev det inte av, provade bröllopsklänningar. Eller ja, inte jag utan min tärna provade sin bröllopsklänning. Längtar tills jag ska prova min.
Känns som om man inte missade nåt. Var på mässan i Skövde och den gillade jag inte så då hade jag nog inte gillat denna heller. Tror det blir bjertorp nästa.
Mickes tös: Å vad kul. Vart ska ni beställa ifrån?
Å tack för tipset. Kanske man skulle kika in. Ska ju vara tärna själv i maj, åt min tärna så....
Skönt att ha det bokat å klart.
Att skriva en planeringslista är inte fel, brukar finnas med i olika tidningar som man bara fyller i eget i. Finns väl en här på BT oxå antar jag.
Å fika på G igen, då hänger jag på. Fredagen den 22 kan jag.
Japp det låter toppen!
Mickes tös: Jättefin klänning!
Hur känner vi igen varann? Va inte med förra gången.