• Pärlhönan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

Någon här sa lite osäkert att det skulle vara stängt till mitten av januari.

• Pärlhönan

Jag är här, men tycker att vår trår blivit lite tråkig efter nyår. Har iallafall klänning ångest. Vet inte om jag gjort rätt val.
    Tror att jag lever lite efter gräset är grönare på andra sidan. Så jag kan inte riktigt bestämma mig. Skulle behöva ha tre brudklänningar för att vara riktigt nöjd.

Mickes tös skrev 2008-01-16 11:19:39 följande:

hmm, känner mig lite ensam här, var är alla...
  • Pärlhönan

Det trodde jag också, att känslan över att man har hittat SIN klänning höll i sig. Men jag tror att det är rätt annars får jag väl ut på ny jakt
    Hursom helst så provar jag nu klänning här hemma var o varannan dag

Är det någon som sett en smal slöja som denna i butikerna i Skövde?
    js070707.blogg.se/

Mickes tös skrev 2008-01-16 14:48:24 följande:

Vad jobbigt... Hade inte ens tänkt på den risken, trodde liksom att hade man bestämt sig så hade man.Men du har helt rätt det är väl typ alltid så att om man bestämt sig för något så funderar man över om det andra inte vore bättre...Jag har lite sån vånda över papper som jag beställt, men det är ju inte några sådana kostnader och inte heller något som betyder lika mycket.
  • Pärlhönan

Bild var det ju. Kan mejla för de som är nyfikna. Skriv mejlen i gästboken isåfall.

• Pärlhönan

Den har jag helt missat! Ska nog allt försöka gå på den mässan!

• Pärlhönan

Nästan alla noter fixade nu

• Pärlhönan

Är det någon som vet hur man ser vems bilder det är som ligger i galleriet. Såg lite fina tärnklänningar. Vet att det går, då jag gjort det av misstag tidigare men vet i sjutton hur jag gjorde

• Pärlhönan

Kalas, jag har lyckats. TAck

Mickes tös skrev 2008-01-17 14:52:37 följande:

När man trycker på bilden så kommer namnet upp antingen i nederkant eller högst upp på webläsaren, beroende på om bilden öppnas i ett eget fönster eller om den öppnas i samma fönster.Hoppas du förstår hur jag menar...Om det öppnas i ett eget fönster (när sidan skummas ner och bilden öppnas framför) så brukar namnet bli en länk, i nederkant. Om det öppnas i samma fönster (med vit bakgrund)får du kopiera namnet som står högst upp på webläsaren och sedan söka bland medlemar.
  • Pärlhönan

Det var jag!!! Vad roligt att du gillade dem. Har gjort min förlovningsring där o ska göra vigselringen också.
    De är bäst!
    Mickes tös skrev 2008-01-18 15:43:47 följande:

Jag måste bara tacka för tipset om svemaguld i falköping, minns inte vem som skrev det, men vi var där idag och kollade på ringar och de skulle kunna tillverka min favoritring till under halva priset av vad jag skulle få betala för orginalet, så himla nöjd och dessutom kan jag ändra lite så jag får den precis som jag vill ha den, kanon
  • Pärlhönan

Vi har fått våra provkort nu, den var jättefina. Ska nu bara bestämma vilken text som ska vara i och fila lite på gästlistan. Har även provat min klänning lite idag. Farligt när den är hemma då den blir provad ca 1ggr/vecka

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2