Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
Någon här sa lite osäkert att det skulle vara stängt till mitten av januari.
Någon här sa lite osäkert att det skulle vara stängt till mitten av januari.
Jag är här, men tycker att vår trår blivit lite tråkig efter nyår. Har iallafall klänning ångest. Vet inte om jag gjort rätt val.
Tror att jag lever lite efter gräset är grönare på andra sidan. Så jag kan inte riktigt bestämma mig. Skulle behöva ha tre brudklänningar för att vara riktigt nöjd.
Mickes tös skrev 2008-01-16 11:19:39 följande:
Det trodde jag också, att känslan över att man har hittat SIN klänning höll i sig. Men jag tror att det är rätt annars får jag väl ut på ny jakt
Hursom helst så provar jag nu klänning här hemma var o varannan dag
Är det någon som sett en smal slöja som denna i butikerna i Skövde?
js070707.blogg.se/
Mickes tös skrev 2008-01-16 14:48:24 följande:
Bild var det ju. Kan mejla för de som är nyfikna. Skriv mejlen i gästboken isåfall.
Den har jag helt missat! Ska nog allt försöka gå på den mässan!
Nästan alla noter fixade nu
Är det någon som vet hur man ser vems bilder det är som ligger i galleriet. Såg lite fina tärnklänningar. Vet att det går, då jag gjort det av misstag tidigare men vet i sjutton hur jag gjorde
Kalas, jag har lyckats. TAck
Mickes tös skrev 2008-01-17 14:52:37 följande:
Det var jag!!! Vad roligt att du gillade dem. Har gjort min förlovningsring där o ska göra vigselringen också.
De är bäst!
Mickes tös skrev 2008-01-18 15:43:47 följande:
Vi har fått våra provkort nu, den var jättefina. Ska nu bara bestämma vilken text som ska vara i och fila lite på gästlistan. Har även provat min klänning lite idag. Farligt när den är hemma då den blir provad ca 1ggr/vecka