• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

Ja, jag får nog sätta mig och välja ut några foton.. fast det är mycket lättare att säga vad man inte gillar. Kanske ska välja foton på sådanna jag inte vill ha och säga att allt som inte ser ut såhär vill jag prova

FruFA skrev 2008-01-29 15:29:59 följande:
    Precis så tänker jag oxå - absolut, det viktigaste är att hitta en klänning som är 100%. Jag har ungefär samma klänningsbudget, helst under 10.000 kr.Jag funderar oxå på det med att ta med foton. Bra, tror jag... För då kan de ju lättare ta fram ngt de redan innan vet att du gillar.
  • rosalin

ska till gbg på fredag, hade de mycket att välja på på Renmanns? Jag har hört att de säljer phil Collins klänningar där, som jag är intresserad av. Men det har de ju på StRemi oxå så det kanske är onödigt att gå dit för bara dem.
    Mickes tös skrev 2008-01-29 16:40:09 följande:

glömde, de sista om budgeten är ett generellt råd och inget jag haft problem med på st remi, utan jag tycker att du ska vara tydlig med budgeten, det binder dig inte utan ser bara till att du slipper chockenVar på Renmanns i göteborg igår, men hittade inget som jag gillade, de var trevliga annars...
  • rosalin

hm, då får jag se hur jag gör mad att åka dit.Egentligen har jag inte tid, men tänkte att om det var jättebra så kunde jag ju ta mig en titt. Men det blir väl gbg snart igen så då kan jag ju ta det efter StRemi om jag inte hittar nått där.

• rosalin

Får se om det blir tidaholm.. har inte riktigt bestämt oss än. Vi ska berätta för m2bs föräldrar i helgen tänkte vi. Kanske ska göra en kupp och ta med dem på en utflyckt och så åker vi till mässasn Svärmor skulle bli glad men jag tror inte svärfar skulle uppskatta utflykten lika mycket

• rosalin

hej hej
    jag tittar in en snabbis nu när jag slutat springa mellan toan och soffan... magsjuka här.
    Jag hann iaf prova klänningar igår innan det bröt ut och nu har jag köpt en klänning. Denna blev det (tror att det var den) www.lilly.dk/kollektion.php&eid=1&id=416 Fast den var snyggare på mig Sen ska jag ha den i offwihte (ä, hur stavas det?)

Hade ni kul på fikat igår? För det var väl igår?

• rosalin

måste se till att jag kan följa med nästa gång..
    Ja äntligen en klänning som jag tyckte om, jag som trodde det var hopplöst. Men hon på StRemi var ju jätteduktig på att se vad man passade i
    Mickes tös skrev 2008-02-23 12:27:48 följande:

jupp, det var kul och väldigt trevligtFin klänning, vad kul att du har hittat en du tycker om
  • rosalin

ja visst är det bra att sånt inte kostar något extra. Gör ju ganska mycket i prisskillnad då ju. Jag kände mig också ganska besvärlig tillslut. Nog för att jag bestämde mig ganska fort, men jag vet inte hur många gånger jag provade den innan jag bestämde mig. Har du bestämt dig för vilken klänning det blir?
    Mickes tös skrev 2008-02-23 12:52:44 följande:

Jag ska också köpa min klänning där och jag tycker att det har fungerat jättebra, med tanke på vilken krånglig kund jag har varit . Sedan tycker jag att det är toppen att man kan få låna alla accessoarer och underkjol gratis.
  • rosalin

låter fint, har du nån länk till den?
    Det enda tråkiga tycker jag är att jag inte ska hämta klänningen förrän 2 dagar innan. Man vill ju liksom ha den hängandes här så att man kan titta på den Fast det kanske inte är så lyckat med katt
    Mickes tös skrev 2008-02-23 13:53:20 följande:

japp jag har bestämt mig, det blir en vit Benjamin Roberts, med ganska mycket broderier och ett hyfsat långt släp. Den är jättebra och den enda som jag faktiskt kände var i den stil jag ville ha.
  • rosalin

spännande, våra kort är på tryckning just nu. hoppas att de kommer snart...

tolonta skrev 2008-02-23 15:11:54 följande:
    Jag hade jättetrevligt på fikat igår, och jag gör gärna om det snart igen! Så någon får gärna komma med förslag på dag...Igår kom mina inbjudningskort fram, men ingen direkt respons än (har iofs inte kollat på facebook än, där mina kompisar kan ha lämnat meddelanden...)
  • rosalin

Ska era m2b gå till frissan på morgonen?

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2