• Ullrika

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

Läste nån annastans om nån som skulle ha Happy Together av The Turtles... mcyket glad och jag tycker den passar utmärkt för bröllop.

• Ullrika

MaxMode är ju specialicerade på underkläder... toppen för mig som inte hittar min storlek på en vanlig affär som t.ex. Lindex. Dom är jätteduktiga och har ett mycket stort urval.

• Ullrika

Åhh va fina ni var... ser helt underbart ut. Grattis.

• Ullrika

Jo den går att se, jättesöt inbjudan btw.

• Ullrika

Prototypen till våra ligger i mitt galleri.

• Ullrika

Oj jag hade visst glömt att göra mitt galleri publikt, nu ska det gå att titta i det i alla fall .

tolonta skrev 2008-03-04 14:02:32 följande:
    Ullrika: Jag ser inte ditt galleri överhuvudtaget...?
  • Ullrika

Tack för berömmet det värmer. Gällande klänningar tycker jag att Forever yours-klänningen är jättefin, om du trivs i den och tycker att den passar på dig så kör på det, tycker inte att den var sådär jättehögtidlig om man jämför med mycket annat ute i butikerna.

tolonta skrev 2008-03-04 21:44:39 följande:
    Ullrika: Supersnyggt kort. Det märks att du håller på med scrapbooking...Var i Lundsbrunn idag och provade klänningar. Och nu börjar det luta över mot Forever yours-klänningen. När jag har den på så får jag känslan att det inte går att hitta någon klänning som passar mig bättre... Men jag tycker att den är litet för "högtidlig" jämfört med vad jag tänkt mig. Å andra sidan, som min syster (tärnan) försökte säga så har jag ett bröllop i en stor kyrka, och fest i en 1700-talsflygel. Så det passar. Jag hade nog bara tänkt mig något litet annorlunda, egentligen. Men det kanske bara är så att jag övertänkt det hela innan jag började kolla ordentligt.Nu ska jag snart lägga mig, och sova på saken i alla fall...
  • Ullrika

Jag fortsätter väl listan då

7 juni 2008 - rosalin
    31 December 2008 - Ullrika

• Ullrika

haha skönt att det är fler än jag som kan göra sådär totalknasiga grejer... förstår precis hur du kände dig .

Pärlhönan skrev 2008-03-06 13:06:18 följande:
    Hahaha, skulle ringa resebyrå o kika på bröllopsresa. Jag börja glatt prata om vora ideer o säljaren låter lite frågande tycker jag, men alla kan ju inte vara på alerten. Efter en stund säger hon -Du har nog kommit fel.Jag - Är jag inte på XX resebyrå?Hon - Näe, du har kommit till Willys!!
  • Ullrika

Jag planerar så gott det går men det verkar som att vi inte kommer få hyra den lokal vi tänkt oss... nån som vet nån bra lokal i närheten av Mariestad?

• Ullrika

Bara lokal eftersom att vi tänkt laga maten själva.

• Ullrika

Haha jag har försökt hålla mig borta från nätet eftersom att jag har ett arbete som skall in imorgon, smet iväg till gymmet och spinnade ett tag också .

• Ullrika

Grattis!
    Jag hoppas faktiskt på att vi ska ha typ ett rejält snöfall när vi gifter oss .

Birella skrev 2008-03-19 18:31:48 följande:
    Hej hopp på er alla!Tänkte bara säga att nu e jag gift!! Har inte sagt så mycket om mig eftersom det varit hemligt, men jag bor utanför Vara och vi hade vigseln där i måndags. Allting gick som planerat och det var helt underbart förutom vädret då, om någon missade det?! Snöstorm?? eller nått liknande. Dock lyckades jag bli förkyld natten mot tisdagen så vår "mini resa" blev la inte så jätte rolig för min del. Jag får berätta mer någon annan dag, Ha det gott på er alla!
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2