Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
Läste nån annastans om nån som skulle ha Happy Together av The Turtles... mcyket glad och jag tycker den passar utmärkt för bröllop.
Läste nån annastans om nån som skulle ha Happy Together av The Turtles... mcyket glad och jag tycker den passar utmärkt för bröllop.
MaxMode är ju specialicerade på underkläder... toppen för mig som inte hittar min storlek på en vanlig affär som t.ex. Lindex. Dom är jätteduktiga och har ett mycket stort urval.
Åhh va fina ni var... ser helt underbart ut. Grattis.
Jo den går att se, jättesöt inbjudan btw.
Prototypen till våra ligger i mitt galleri.
Oj jag hade visst glömt att göra mitt galleri publikt, nu ska det gå att titta i det i alla fall .
Tack för berömmet det värmer. Gällande klänningar tycker jag att Forever yours-klänningen är jättefin, om du trivs i den och tycker att den passar på dig så kör på det, tycker inte att den var sådär jättehögtidlig om man jämför med mycket annat ute i butikerna.
Jag fortsätter väl listan då
7 juni 2008 - rosalin
31 December 2008 - Ullrika
haha skönt att det är fler än jag som kan göra sådär totalknasiga grejer... förstår precis hur du kände dig .
Jag planerar så gott det går men det verkar som att vi inte kommer få hyra den lokal vi tänkt oss... nån som vet nån bra lokal i närheten av Mariestad?
Bara lokal eftersom att vi tänkt laga maten själva.
Haha jag har försökt hålla mig borta från nätet eftersom att jag har ett arbete som skall in imorgon, smet iväg till gymmet och spinnade ett tag också .
Grattis!
Jag hoppas faktiskt på att vi ska ha typ ett rejält snöfall när vi gifter oss .
Jag har hittat nånslags förmedling på nätet där kanske du kan hitta nåt... www.bfm.nu/sok.htm