Inlägg från: Novemberbröllop08 |Visa alla inlägg
  • Novemberbröllop08

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

Bra att ni skrivit upp så man vet hur ni ser ut och vad man ska kika efter:)Jag är brunett och kommer ha en svart jacka och grå kjol förmodligen.

• Novemberbröllop08

Tråkigt att inte alla kan, det blir väl av ändå hoppas jag?

• Novemberbröllop08

Okej då blir vi 4 st då, vad kul. Ska ner till stan å shoppa innan så jag känns igen på svart jacka och massa kassar.

• Novemberbröllop08

Aaa, trevlig ses i shoppingvimmlet dårå, annars til fikat.

• Novemberbröllop08

Mickes tös skrev 2008-02-26 17:55:00 följande:

Nu fungerade mailen... jippie... dock hade blivit lite ändringar och lite krångel, men men det är inget som inte går att lösa, så nu är vi snart på väg för att provsmaka
    Här fungerar inte mailen idag heller. Gaaaa, har inte kommit in sen igår morse...
  • Novemberbröllop08

17 mars 2008 - Birella
    10 maj 2008 - FruFA
    7 juni 2008 - rosalin
    27 juni 2008 - mickes tös
    1 augusti 2008 - tolonta
    16 Augusti 2008 - Marlean
    15 November 2008- Novemberbröllop08/Kristina
    31 December 2008 - Ullrika
    31 januari 2009 - Ceasara

• Novemberbröllop08

Då vi inte ska gifta oss förren kl 16 så blir det inte riktigt lika tidigt för mig. Sminka mig kommer jag göra själv så det är bara håret som ska fixas.

Inte för att jag kommer sova nåt den natten men....

• Novemberbröllop08

Brud 080808: Hej å välkommen hit.

• Novemberbröllop08

Håller med blivandefrularsed, beror ju på hur er dag ser ut i övrigt.
    Vi har valt ett sent klockslag för vi vill att det ska ha hunnit bli mörkt ute.

• Novemberbröllop08

Å smörgåstårta som är såååå gott. Som sagt it´s your party så servera vad NI vill ha!

• Novemberbröllop08

Underbara ungar skrev 2008-03-10 13:27:47 följande:

Jag är ny här... Ska gifta mig i domkyrkan i Skara den 9 maj 2009.
    Välkommen hit! Verkar som du har läget under kontroll.
  • Novemberbröllop08

rosalin skrev 2008-03-13 22:19:00 följande:

Kan ju inte bestämma mig om frisör så jag funderar på att fråga en bekant som jobbat som frisör innan om hon kan göra min frisyr. Men så är det detdär med sminkningen. Är det nån som har en aning om hur det fungerar om man bara vill ha sminkningen. Funderat på att höra med kicks eller bodshop. Tror ni det blir jobbigt att göra på två ställen?
    Jag ska utbilda mig till makeupartist nu i mars-juni och ställer gärna upp om det är nån som behöver hjälp med smink...
  • Novemberbröllop08
    Birella skrev 2008-03-19 18:31:48 följande:
    Hej hopp på er alla!Tänkte bara säga att nu e jag gift!! Har inte sagt så mycket om mig eftersom det varit hemligt, men jag bor utanför Vara och vi hade vigseln där i måndags. Allting gick som planerat och det var helt underbart förutom vädret då, om någon missade det?! Snöstorm?? eller nått liknande. Dock lyckades jag bli förkyld natten mot tisdagen så vår "mini resa" blev la inte så jätte rolig för min del. Jag får berätta mer någon annan dag, Ha det gott på er alla!
    Grattis till er. Underbart med snö på bröllopsdagen, det hoppas vi med att vi får.
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2