• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

jag frågade min m2b igår och han vet inte riktigt hur han ska göra säger han. Antagligen blir det väl klippning nån vecka innan och så fixar han frisyren själv på morgonen.. men vi får se.

Jag velar själv med frisör just nu. Jag vill inte ha nån som är svindyr för jag vill ha en enkel uppsättning i typ knut under slöjan och det är ju nått man nästan kan fixa själv. Men sen vill jag att de ska vara duktiga på sminkningen (och så måste de fixa påklädnaden åt mig). Och så vill man ju ha någon man känner sig bekväm med. Sen vore det ju inte fel om de fixade naglar och sånt också men det vet jag inte om det finns tid för på morgonen...

• rosalin

Då var m2b:s kläder bokade, alltihop inkl skor, manchetknappar, strumpor osv. Och inte blev det så jättedyrt heller tycker jag 1800kr för alltihop, och då behöver han ju inget mer sen

• rosalin

Han hyrde på stRemi och det blev jaquette. Jag tycker att han passar bäst i det, dessutom har jag en relativt enkel klänning och då tycker jag också att jaquette passar bra. Sen är det ju sommar och jaquette är ju snyggt även utan kavajen till (eller vad det nu heter) Så då kan han ju ta av sig den efter kyrkan om han vill. Inne i kyrkan är det ju ändå svalt

• rosalin

FruFA : vad funderar din kille på istället? bara lite nyfiken

• rosalin

irriterande
    Mickes tös skrev 2008-02-26 17:02:45 följande:

åh jag blir så irriterad... tror att jag har fått ett viktigt mail, men så går det inte att komma in på mailservern... grr...tror nämligen att min sambo har bokat in provsmakning av menyn... men jag kan inte prata med honom eftersom han är iväg på kurs...
  • rosalin

Mickes tös : är det hotmail? för jag kommer inte in på min så mail

• rosalin

vad besviken du kommer att bli om det är 6 skräpmail... så tycker jag alltid att det är på hotmail när man väntar på något

• rosalin

Jag har oxå rätt långt släp och ska ju dansa en del, men jag frågade når jag köpte klänningen på stremi och hon lovade att de kunde fixa en smidig upphängning så det skulle inte vaar nått problem.
    Jag skulle inte kunna tänka mig en klänning utan släp, kändes inte som en bröllopsklänning för mig då (iaf inte på mig när jag provade)

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2