Inlägg från: blivandefrularsed |Visa alla inlägg
  • blivandefrularsed

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

Vi ska också viga oss kl 15. Först hade vi tänkt 16 men tyckte det blev sent eftersom vi ska fota oss efteråt. Vigsel kl 15, börja fota runt 16, antar att vi behöver runt 1,5 h till det så vi är vid festlokalen runt 17.30 och kan börja middagen senast 18. SÅ för oss blir inte 15 för tidigt.
    Beror ju på hur er dag ser ut i övrigt, middag, fotografering och sånt?

• blivandefrularsed

HAHAHAHA!!! Ja, hon var nog ganska fundersam..

• blivandefrularsed
    tolonta skrev 2008-03-06 22:46:29 följande:
    Och jag har bestämt klänning, det blir denna: www.foreverbridals.com/gownpix.aspDen kändes bättre och bättre allt eftersom. Jag diskuterade med några kollegor om att sy upp den, men ju mer jag tänkte på det fanns det inte en enda detalj jag ville ändra... Ska beställa den nästa vecka, och se om jag får ha på mig provexet litet till och fotografera...
    Sidan kom inte fram...
  • blivandefrularsed
    tolonta skrev 2008-03-07 10:21:12 följande:
    Gör ett nytt försök då... www.foreverbridals.com/gownpix.aspPärlhönan: Det finns (eller har funnits) en väskaffär vid torge, på andra långsidan sett från Commerce. Har ingen aning om den finns kvar... Thailand08: Smörgåstårta är jättegott (nu blev jag sugen på det...)
    nej..det funkar inte
  • blivandefrularsed

weird, men nu fick jag fram sidan. Jättefin!!

• blivandefrularsed

Tror också jag får köra på BH, för min klänning är så tight och har snörning så jag tror att det blir klumpigt med en korsett under.

Ska ni köra på basic under klänningen och byra om till nåt finare efter bröllopet (typ korsett eller så) eller se till att ha riktigt fina undisar från början? Funderar nämligen, och riktigt bra BH:ar brukar ju inte vara jättefina men samtidigt undrar jag om jag kommer orka byta om efteråt. Dessutom behöver jag ju hjälp att snöra upp min klänning och då ser han ju direkt vad som finns under..

• blivandefrularsed

Idag är jag lite sliten, klassfest igår, 10 år sen nian..

• blivandefrularsed
    Pärlhönan skrev 2008-03-11 20:54:25 följande:
    Ligger under köp o sälj, vackert fest klänning st 36/38, stockholm 1700kr. Lite lilla sjöjungfrun som varit ute o svirat
    ojojojoj
  • blivandefrularsed

Håller mest på med placeringskorten (som finns i mitt galleri), annars är det ganska lugnt nu. Borde nog också ta tag i skojakten snart.

• blivandefrularsed
    rosalin skrev 2008-03-13 22:19:00 följande:
    Kan ju inte bestämma mig om frisör så jag funderar på att fråga en bekant som jobbat som frisör innan om hon kan göra min frisyr. Men så är det detdär med sminkningen. Är det nån som har en aning om hur det fungerar om man bara vill ha sminkningen. Funderat på att höra med kicks eller bodshop. Tror ni det blir jobbigt att göra på två ställen?
    Vet att flera frisörer i lidköping som inte sminkar har samarbete med kicks eller body shop. Dom kommer då till frisören och sminkar dej där. Kanske kan dom komma hem till dig där du gör frisyren istället? Om det är i stan.
  • blivandefrularsed

Birella - det är ju idag ju!!!

• blivandefrularsed

Klart du ska va med på ett hörn Synthetic, välkommen!!

• blivandefrularsed

Vi har bokat ateljé carla

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2