• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

Det kanske är jag som inte lyckades prova någon fin utan släp Jag provade ett par stycken men tyckte att det kändes som att det fattades något. Däremot var jag helt öppen för att inte ha släp innan jag började prova

FruFA skrev 2008-02-27 21:54:35 följande:
    Näää, det är säkert olika... Beror på material, färg osv också...Men släp är inte lika med brudklänning för mig, finns ju sååå många brudklänningar som är tokfina & utan släp just nu!
  • rosalin

Thailand 08 : grattis grattis. Gud va fint, som en saga

• rosalin

Pärlhönan : Jag gjorde så att jag inte bjöd någon av mina studiekamrater. Visst hade vi jättebra kontakt under studietiden, men det är nog inga som jag kommer att hålla kontakten med nu när studierna är över.

• rosalin

Ja risken är väl ganska stor att man går skilda vägar när utbildningen är slut, å andra sidan är det ju trist att inte ha bjudit någon som man sedan vill fortsätta umgås med. För mig var det ju ganska enkelt att inse att vi kommer tappa kontakten eftersom det är 15 mil till den som bor närmast

Pärlhönan skrev 2008-02-28 22:23:58 följande:
    Det är så jag går o funderar lite, vilka av dem kommer jag hålla kontakten med.
  • rosalin

Det är nog helt sant som du säger, men vi har en väldigt begränsad gästlista vad gäller antalet gäster och då får man sålla hårt. Jag har valt att bjuda kompisar som jag har haft lång kontakt med (sen barndommen) och sådanna som jag verkligen tror att jag kommer att fortsätta hålla kontakten med. Vi har sagt att vi bara bjuder 5 vänner var med respektive, så då vill man verkligen försöka välja rätt.
    Mickes tös skrev 2008-02-29 09:16:47 följande:

Personligen tycker jag inte att det handlar så mycket om vem man umgås med sen utan vem som är en bra kompis nu, okej det är ju som ni säger att man vill ju inte missa och bjuda någon, men samtidigt så kan man ju inte förutse vad som komma skall utan för att göra det bästa av situationen, bjud dem ni har roligt med och trivs med nu...
  • rosalin

va, ska ni ha planeringsmöte innan? vi ska oxå fota där men tror inte vi ska ha nått sånt. Eller ska ni ha dem typ hela dagen?

FruFA skrev 2008-02-29 19:53:53 följande:
    Vi skall på "planeringsmöte" hos Fotograf Doverholm i morgon, som skall fota oss 10 maj...
  • rosalin

7 juni är det för oss. Fast vi ska bara ha fotografen ca en timme, så då kanske det inte behövs någon planering.. Vi ska ju bara vara på ett ställe liksom

FruFA skrev 2008-02-29 22:05:36 följande:
    Ja, vi skall nog ha dem med oss större delen av dagen... Det var Lene som föreslog att vi skulle träffas och prata igenom hur vi ville ha bilderna, vart de skulle tas osv...När gifter ni er? *nyfiken*
  • rosalin

nu har jag oxå shoppat underkläder, det blev de på Twilfit

• rosalin

Hej hej
    hoppas ni haft en bra helg allihop

Vi skickade inbjudningskorten i fredags så nu väntar jag på att folk ska få sig en chock när posten kommer

• rosalin

istort sätt ingen som vet. Förutom våra föräldrar eftresom mina föräldrar står för inbjudan (de betalar) så kändes det inte rätt att inte berätta för m2bs föräldrar oxå. Men annars är det ingen som vet

å, spännande att prova klänning. vart blir det nån stanns?

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2