Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
Jaaaa, visst är motiovationen att jobba/plugga(du pluggar, eller hur?) LÅG på fredagseftermiddagen?!
Man vill bara ha helg!!
Mickes tös skrev 2008-02-22 12:49:07 följande:
Jaaaa, visst är motiovationen att jobba/plugga(du pluggar, eller hur?) LÅG på fredagseftermiddagen?!
Man vill bara ha helg!!
Mickes tös skrev 2008-02-22 12:49:07 följande:
Nu loggar jag ut & slutar jobba för denna veckan
Vi ses senare, tjejer!!
Skall han hyra, och vart isåfall?
Min kille var & provade jaquette på St Remi, men han är osäker på hur han vill vara klädd på bröllopsdagen... I dag på lunchen var han och provade en kostym på Hennings...
Alternativen är en ny kostym i bra kvalité, med väst och slips.
Min klänning har inte släp, men inte pga att det är opraktiskt, utan för att jag passade bättre i en klänning utan slät (är en "kortis")
Ha en mysig onsdagskväll! Vi skall mysa med gott rödvin & grekisk plockmat...
Be sömmerskan vid inprovningen (St Remi?) göra en snygg "upphägning" bak - snyggt & praktiskt !
Inga problem - du kommer kunna dansa hela natten !
Mickes tös skrev 2008-02-27 18:03:36 följande:
Näää, det är säkert olika... Beror på material, färg osv också...
Men släp är inte lika med brudklänning för mig, finns ju sååå många brudklänningar som är tokfina & utan släp just nu !
Åhhh, tack för tipset ! Jag har redan köpt undisar som inte syns genom brudklänningen, men jag skall köpa ett set till som jag byter om till efter festen...
Fanns det både i vitt & ivory?
Måste kolla på Commerce i morgon...
Vi skall på "planeringsmöte" hos Fotograf Doverholm i morgon, som skall fota oss 10 maj... Och på kvällen skall vi till Karstorp och provsmaka bröllopsmenyn och vinerna...
Vad skall ni andra hitta på i helgen?
Låter som en toppen-helg ändå !
Mickes tös skrev 2008-02-29 20:34:55 följande:
Krya på dig!
Ja, vi skall nog ha dem med oss större delen av dagen... Det var Lene som föreslog att vi skulle träffas och prata igenom hur vi ville ha bilderna, vart de skulle tas osv...
När gifter ni er? *nyfiken*
Då förstår jag
Vilka toppenpriser - och färgen låter snygg oxå !
Skall shoppas i morgon!
... Och vi gifter oss i början av maj, och vi har oxå en hel del kvar att fixa !
Ni får ha en mysig kväll!
Lägger till mig på listan
10 maj 2008 - FruFA
7 juni 2008 - rosalin
31 December 2008 - Ullrika
Spa är ju verkligen tokmysigt...
Vi har bokat spapaketet "kärleksresan" på Selma Lagerlöf Spa. Vi skall dit & ladda upp inför bröllopet om några veckor *längtar*
Är säkert mysigt som liten weekend efter bröllopet oxå *tipsar*
Då kan jag tipsa om Asia Spa i Varberg Var på konferens där i höstas, och passade på att få bl.a en "hot stone massage"... Underbart!!
GRATTIS!!
Vad mysigt med snö på bröllopsdagen...
Det hoppas inte jag. Men vi gifter oss ju om bara 1,5 månad (10 maj)