• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

Tycker lilly klänningen som du beskriver den låter jättefint. Speciellt om du väljer en mer A-formad kjol, för det var kjolen jag tyckte var minst om på den. Annars var den jättefin
    Fast du måste ju välja det du tycker

Jättefint inbjudningskort förresten

• rosalin

nu har jag lagt en bild på våra inbjudningskort oxå. Fast vi har ju fuskat lite och beställt färdiga

• rosalin

det är ju samma dag som vi ju
    08 juni skrev 2008-03-04 19:29:33 följande:

hej nu va det ett tag sen jag var här och skrev nu är jag nästan färdig med allt som hör bröllopet det är inte långt kvar nu 7/6 ska vi gifta oss
  • rosalin

kom på en sak. Kan vi inte öra en lista i tidsorning så man vet när alla gifter sig. Lite svårt att hålla ordning på allas datum. Jag kan ju börja

7 juni 2008 - rosalin

• rosalin

ojoj jag har fortfarande inte bokat frisör.. Måste skriva en stor lapp och sätta på kylskåpet.. eller kanske bättre att sätta den på datorskärmen

• rosalin

ghaaa, jag får ångest när jag tänker på alla prylar man kommer att få. Vi önksar oss bidrag till fotograferingen och upplevelser.. inga prylar. Ändå så verkar det som att folk vill köpa prylar. Vi har allt vi behöver och jag får inte in fler skålar och ljusstakar i skåpen. Men ändå ska folk tjata, ja men nån sak vill vi ju köpa, finns det inget ni önskar er?

• rosalin

ojoj, glas ska vi inte tala om hur många vi har. Tänk om nån köper glas. Då får vi nog be om att det ingår ett större boende i pressenten oxå

• rosalin

ja, hade vi kommit lite längre i husplanerna så att det hade varit aktuellt ganska snart hade jag haft massa saker som jag hade tycket kunde varit bra. Men nu vet vi ju inte vart vi hamnar sen. Och att bara få saker för sakernas skull...

• rosalin

vill du ha bara en lokal eller ett ställe där de har mat också??

Ullrika skrev 2008-03-12 22:50:31 följande:
    Jag planerar så gott det går men det verkar som att vi inte kommer få hyra den lokal vi tänkt oss... nån som vet nån bra lokal i närheten av Mariestad?
  • rosalin

hm, då var det värre. ska fundera lite... återkommer i din gästbok

Ullrika skrev 2008-03-13 18:40:29 följande:
    Bara lokal eftersom att vi tänkt laga maten själva.
  • rosalin

Kan ju inte bestämma mig om frisör så jag funderar på att fråga en bekant som jobbat som frisör innan om hon kan göra min frisyr. Men så är det detdär med sminkningen. Är det nån som har en aning om hur det fungerar om man bara vill ha sminkningen. Funderat på att höra med kicks eller bodshop. Tror ni det blir jobbigt att göra på två ställen?

• rosalin

hej hej
    var och provade skor till m2b på stremi igår så nu är kläderna så gott som klara. Men är det baar jag som orar sig för att de ska råka tappa bort ens kläder tills det är dax? Herregud vad rörigt det är nu. Fast det kanske är ett organiserat kaos

Ska ner till resia nu och titta på resa Vi som inte skulle åka, men så ville min mormor och morfar ge oss en resa i present. Så nu är det reseplanering för hela slanten

• rosalin

oj vad svårt det var att välja resmål.... mallorca lät rätt bra, det var tydligen superbarnvänligt... men det är ju rena djungeln att hitta något bra...

• rosalin

Grattis grattis.

Birella skrev 2008-03-19 18:31:48 följande:
    Hej hopp på er alla!Tänkte bara säga att nu e jag gift!! Har inte sagt så mycket om mig eftersom det varit hemligt, men jag bor utanför Vara och vi hade vigseln där i måndags. Allting gick som planerat och det var helt underbart förutom vädret då, om någon missade det?! Snöstorm?? eller nått liknande. Dock lyckades jag bli förkyld natten mot tisdagen så vår "mini resa" blev la inte så jätte rolig för min del. Jag får berätta mer någon annan dag, Ha det gott på er alla!
  • rosalin

var på elmia idag. Såg en så fin limo.. vi som inte hade tänkt ha det, men nu måste jag kolla upp vad det kostar. Nån annan som ska ha limo? eller nån som vet vart man får tag i och vad det kostar??

• rosalin

hittade också den sidan, fanns endel intressant!

Ullrika skrev 2008-03-22 09:43:33 följande:
    Jag har hittat nånslags förmedling på nätet där kanske du kan hitta nåt... www.bfm.nu/sok.htm
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2