• Pärlhönan

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

JAmen det såg ju jag någonstan, ska genast leta

tolonta skrev 2008-02-12 22:34:16 följande:
    Bröllopsresa skulle jag också vilja boka... Kanske ska börja operation bearbetning...?Tårta håller jag på att leta dekoration till (ska beställa på Gitas tårtor)... Om någon skulle råka snubbla över någon bröllopstårta med solrosor på så hojta gärna till Provsmakning av tårtor låter jättegott
  • Pärlhönan

Hittar det inte Får fundera lite på vart jag såg det, det var ju såklart en amerikansk sida.

• Pärlhönan

HAr nu fått priset från tryckeriet. ca 70 kr/st. Visst att vi har detaljer, men detta är ju ett DÅLIGT skämt! Det kunde ju han kläckt ur sig tidigare.
    Vi ville ju skicka ut korten i början av nästa vecka.

• Pärlhönan

Jag VET, har mejlat men ska nog ringa när jag lugnat ner mig lite. För det priset hade vi kunnat trycka upp affischer med all fakta på!!!!
    Vi behöver dessutom mellan 75-80st inbjudningskort!

tolonta skrev 2008-02-13 13:49:48 följande:
    Åh hjälp, vad dyrt... Det får ju mina cirka 1700 kr för material till 60 inbjudningskort att verka litet (och mycket av det jag köpt ska användas till övriga trycksaker...)Fika, jättegärna! Skövde igen? Gärna någon måndag eller fredag em/kväll, övriga dagar fungerar inte så jättebra för mig...
  • Pärlhönan

Jag tror att jag kan fredag också

• Pärlhönan

jaha, jag trodde vi menade denna veckan
    Isåfall får jag nog vara lite försiktigare med vad jag säger att jag kan. Skriv lite förslag så får vi se
    Mickes tös skrev 2008-02-13 14:04:22 följande:

låter ju bra, då ska vi bara bestämma en vecka också
  • Pärlhönan

I galleriet finns tårta med solrosor.

tolonta skrev 2008-02-12 22:34:16 följande:
    Bröllopsresa skulle jag också vilja boka... Kanske ska börja operation bearbetning...?Tårta håller jag på att leta dekoration till (ska beställa på Gitas tårtor)... Om någon skulle råka snubbla över någon bröllopstårta med solrosor på så hojta gärna till Provsmakning av tårtor låter jättegott
  • Pärlhönan

jo, korten blev beställda trots högt pris. Men det var visst lite mer som ingick i priset (han fick skicka en lista på vad allt kostade), som bla matchande tryckta pärmar till festprogrammen. Så det blev inte riktigt så mycket som fråb början.

tolonta skrev 2008-02-16 09:08:14 följande:
    Pärlhönan: Hur har det gått med inbjudningarna och tryckeriet? *nyfiken*Är det någon som har tips på sånger att ha i kyrkan... Jag hade letat fram fyra som jag gillar: Som en saga (Viktoria Krantz), Ännu doftar kärlek (Marie Fredriksson), Du är allt (Sonja Aldén) och When you say nothing at all (Ronan Keating). Sedan lät jag sambon lyssna på dem, och han tyckte att samtliga lät ganska sorgsna... Så nu behöver jag hitta åtminstonde en låt som är litet gladare, någon som vet?Så kan jag också påminna om fika-träffen vi ska ha. Fredag 22/2, klockan 16:00 träffas vi vid fontänen på torget i Skövde... Vi får väl kolla läget litet på torsdag, så vi vet hur många som kommer.
  • Pärlhönan

Japp, missade ju förra gånegn också

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2