Inlägg från: Cybermamman |Visa alla inlägg
  • Cybermamman

Äntligen fredag del 12

apg, du är väl inte sämre än att du kan hjälpa till lite och knuffa på honom tills han vaknar

• Cybermamman

Den var klickbar ändå trots mellanslagen men här funkar den ... stränsj

janos, alla diskussioner är bra utom dom som gör att jag får mindre godis.

• Cybermamman

Jag finns men jag syns inte så ofta. Håller på med ett hemligt, jättehemligt projekt :-8

Försöker kolla in lite snabbt ibland, är orolig för Hilde och Rystalls man. Hur går det för er?

Och att mc har en syster, det hade jag missat. Vem har du snott henne av Nu måste vi genast få lite information!

Janos och apg, jag är glad att ni finns här ... ska försöka skärpa mig och åtminstone komma in och säga hej.

Kom på en sak, jag har två projekt på gång. Ett är ett bönprojekt. Man kan gissa vad det är. Jag säger inget.

Har vi tänkt oss en gemensam fredag i Skräckholm i år?

Nähäpp nu måste jag återvända till mina projekt. Kram på er älskade vänner. Vill ni ha lite semlor? Ni får ta så många ni vill

• Cybermamman

Jordnötter o gindrink, man tackar Ställer fram en skål med popcorn till alla.

Verkar som om det kanske passar bättre att försöka ses till hösten. Det passar mig fint också även om jag verkligen sett fram emot att få träffa er i vår och kanske tom någon fler än förra gången.

Här är det äntligen fredag och inga aktiviteter inbokade på hela helgen. Jag känner mig alldeles vilse i pannkakan.

Det får bli städning av skrivbord ikväll, man får se till att roa sig :-8

Trevlig helg på er alla mina vänner, glada, ledsna, besvikna, hostiga, trötta, snoriga och alla andra >-- --

• Cybermamman

Duktig apg Jag köpte nya gångstavar idag. Väntar på att våren ska komma så jag kan börja stava igen. De gamla pjongade och slamrade så jag tror jag väckte halva stan när jag gick sist. De nya är i något fint material som är tyst och snällt.

• Cybermamman

mc, chockrosa bardräkter du bara måste lägga ut bilder på det! Jag har inga bardräkter. Jag har bara liggaisoffanochpetanäsandräkter jag. Men rosa är dom!

Gable, faxar genast över mitt justaste järnrör. Använd det med urskiljning.

apg, "bli inte arg, bli överlägsen" det var det klokaste jag läst på länge, det ska jag skriva upp. Nej förresten, jag tränar in det som ett huvudnummer direkt.

Glad senPåsk önskar jag er alla

• Cybermamman

mc, hur de blev rosa, hmmmmm, *kliar mig oxå i huvet* måste ha gått till så här

cybermamman läser ... baRdräkt ... hm chock****
    slutar läsa och lägger själv till (önsketänkande )favoritfärgen rosa efter chock- för det passar så bra ihop

simsalabim så fick mc en rosa baRdräkt

Grattis mc, du har vunnit en RÅSA! Jag är säker på att du kommer att bli drottning i baren

Svar på tråden Äntligen fredag del 12