Äntligen fredag del 12
Åh hej!
Är det ingen som för liv i tråden längre? Vad har hänt?? Har vi alla fått ett liv utanför?!
Åh hej!
Är det ingen som för liv i tråden längre? Vad har hänt?? Har vi alla fått ett liv utanför?!
Hohoho!
Nä, Hilde! Vad är det för skit du har åkt på? Jag hoppas verkligen att det var skit på plåten, som MC säger. *faxar många kramar till dig*
Mc, varför har du avregggat dig på FL?!
E är fortfarande sjuk. J-vla skitförkylning. Hon har iofs fått vara ute i 2 dagar och sett folk för första gången på över en vecka. Hon var ÖVERLYCKLIG!!! Skallen gick som en liten propeller på henne.
Vart är Janos? Har hon missat flyget hem??
Apg, träna?! Vad är det??
Troll MC, troll?! C3?????
Ja jäklar! Vilken tid det har varit - dop, flytt och hemsk årsdag! Ledsen att jag har inte varit här men det har varit fullt upp. Nu är vi inflyttade och uppackade!!
Bredbandet fungerar, det tog sin lilla tid men den som väntar på nåt gott... 100 mbit!! Swisch swosch
JAAAAAAA, jag vill träffas! När kan ni? Jag är ju lixom ledig tills augusti
Faxar jättemånga bamsekramar till Äpv!!! Jävla skit rent ut sagt!!!
Janos, klockan åtta... Då har vi klätt på oss och ätit frukost och funderar på vad vi ska göra resten av dagen. Vi MÅSTE köpa persienner! E vaknar tidigare o tidigare o det går inte att lura henne att det fortfarande är natt.
anne på grönkulla skrev 2008-03-06 22:56:55 följande:
Fru Hilde skrev 2008-03-07 03:33:58 följande:
anne på grönkulla skrev 2008-03-07 11:07:20 följande: