• Gable

Äntligen fredag del 12

Det är väl på tiden att jag startar upp en tråd

Jaha, då är vi här igen då.
    Ni vet drillen: Välkomna jada jada jada...

22344+1244 blir 23588

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-02 23:20
    plus 780 totalt 24368

• Svar på tråden Äntligen fredag del 12
  • Efter 11 år är det min tur

Stockholm...herregud hade jag bott där hade jag kommit bort..har varit där 4ggr i mitt liv.Fin stad men lite för stor för mig...

Allt har väl sin charm även om det är landet eller stan
    Det jag kan sakna här är att vi kan inte gå på krogen & det finns heller ingen direkt stans att träna.
    Det sköna med detta är att vi har två minuter med bil till salta hav,fullt med krabbor som mina söner gillar att fiska & givetvis "den rena" luften

• anne på grönkulla

men stockholm är min stad så då blir det ju så - tror inte nån annan här bor där faktiskt. *hoppas jag inte glömde nån uppenbar*

självklart,hoppas du inte tog illa upp stockholm e fint

• anne på grönkulla

nä, absolut inte - jag har ju själv flyttat därifrån för tillfället även om maken är kvar där o det är HEM. Men jag har nog svårt att föreställa mig att bo i en liten ort.

• anne på grönkulla

och att bo nära vatten är jätteviktigt för mig med - det saknar jag under de perioder i mitt liv när jag inte gjort det

Fast jag har ju avanserat lite...när jag var liten bodde jag fyra kilometer rätt ut i skogen(jag har räknat många kottar i mitt liv) & har nu då flyttat till ett litet villaområde...wow,det du

Svar på tråden Äntligen fredag del 12