• Bride in England

Vem bjuda på möhippa?

Varfor kan inte bruden fixa sjalv? Det tanker jag gora eftersom jag inte vet nagon som skulle ta tag i det at mig (har utspridda vanner som inte kanner varandra).

• Bride in England

Miss Blue: Det vet man nog om man far Jag vet att jag INTE far det eftersom min tarna bor i Sverige o inte kanner sa manga av mina andra kompisar, varav manga bor i England. Sa jag far fixa sjalv om det ska bli nat!

• Bride in England

MaddeW: Tack for radet Tror dock inte att sa manga av mina svenska vanner har rad att komma hit bade for mohippan o brollopet. Men vi far se, jag kanske bjuder ihop ett gang tjejer har sa de far traffa varann innan brollopet med. Hade ju varit trevligt om man hade haft ett gang kompisar som kande varann sa man kunde vara saker pa att det ordnades. Skatta er lyckliga

• Bride in England

Ni menar val prata om andras ex, inte era egna ex? Jag ser ingen anledning till att prata om mina gamla ex innan jag ska gifta mig med min underbara alskling, det skulle ju kannas helfel!

• Bride in England

Na det hoppas man val att man inte behover men tyvarr ar det ju inte sa sjalvklart for alla.

Äntligen är det min tur skrev 2008-01-03 15:01:23 följande:

Ja det kanske är sant... Mina vänner blir bara glada. Det jobbiga har man ju ältat redan. Så när det är partaj så brukar alla roliga grejjer komma upp. Men det är väl inget jag kanske vill dela med min mamma... Men igen.... Är det vanligt att man själv planerar sin egen hippa??????? Jag trodde man inte skulle behöva bry sig om det.
  • Bride in England

Jag gav en lista till min syster ifall att, hon sa ingenting till svar sa jag har ingen aning om hon har tankt pa nagot eller inte. Hon bor i Sverige och har inte sa stora mojligheter att komma over sa vi far se om det blir nat

Svar på tråden Vem bjuda på möhippa?