å tack snälla för ditt svar!
Jag har precis mailat henne
Vi hade bestämmt oss för en fotograf här i Karlskoga, men när vi var där och skulle boka så blev jag bara ledsen för jag hade världens bild av hur jag ville ha min bröllopsdag, jag ville ta porträttkorten efter vigseln å så, men det talade dom om att skulle vi aldrig hinna o buketten kunde bli mos o jag vet inte allt negativt som skulle kunna hända. så jag blev bara lessen. Var inne o läste om secret box, o hittade att nån (du kanske ) skrivit om henne o kollade in hennes hemsida å hon har ju jätte fina bilder. jag är jätte sugen på paket nr 3... jag är även väldigt sugen på secret box, trodde aldrig jag skulle säga det, eftersom man ser för eländig ut efter en stor viktminskning för några år sedan, men sen kollade jag på hennes bilder o så tänkte jag, att det var väl själva den, han vill ju gifta sig med mej som jag ser ut, så varför inte...
Jag är bara så nervös över att boka en för mej helt okänd fotograf...tänk om hon inte kommer eller om det inte blir några bilder eller... ja du förstår vad jag menar va?
lillaj skrev 2008-01-30 18:15:09 följande:
Vi har bokat henne till vårt bröllop! Så resultatmässigt har vi ju ingen erfarenhet av henne men hennes bemötande mm är super!Vi kommer välja paket 2, dvs. med fotografering av vigsel samt porträtt. Tänkte först ha även från förberedelser och med bruskål men har kommit fram till att vigseln är det viktiga eftersom det är svårt att ta egna bilder inne i en kyrka. Brudskål och förberedelser kan vänner ta bilder och skicka över tycker vi. Vad funderar ni på? Har ni varit i kntakt med henne? Jag mailade henne och fick jättebra service! Ska även fota för secret box hos henne i vår!